Zwart knipperend scherm bij opstarten game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babidiboopy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2012
Hallo,

Ik heb regelmatig problemen met nieuwe spellen die ik op mijn pc speel. De games die ik sinds kort heb NBA 2k13 en tera-rising.
Na het installeren kan ik de games gewoon spelen, bij tera kon ik 3 dagen normaal spelen. Alleen echter na 3 dagen kreeg ik bij het opstarten een zwart scherm
en daarbij een stuk van de rechter beeldscherm knippert. Bij NBA2k13 had ik echter na 1 dag al problemen.
Ik had vroeger met FIFA mananger 13 ook last van dit probleem, maar na een tijdje deed het spel het opeens weer zonder dat ik wat had gedaan.

Ik vraag me af wat ik hier aan kan doen, ik heb zelf namelijk al de laatste drivers van mijn videokaart ge�nstalleerd en de nieuwe directX maar de installatie gaf aan dat de nieuwe versies er al opstonden.
Ook heb ik een dxdiag test gedaan die geen problemen had gevonden. Het raarste vindt ik dat ik bij Battlefield 3 en FIFA 13 nooit ergens last van heb en gewoon alles op high kan spelen. Het probleem is denk ik ontstaan toen ik van een ouwe beeldbuis scherm over ging naar een Philips LCD scherm.

ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven.

Videokaart: AMD Radeon HD 6770
Moederbord: Asrock N68-s3 UCC
Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955
Beeldscherm: Philips FTV
Windows 7 64bit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan