zwart scherm als ik opstart

• Onderwerp starter Onderwerp starter merik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

merik

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
als ik mijn computer opstart dan doet hij eerst normaal. maar als hij het bureaublad laad is het beeld zwart en windows verkenner laad dan. via verkenner kan ik nog wel op internet enzo maar ik wil graag mijn bureaublad zien.

heeft iemand een idee?

Legale key kopen !!
Verwijder ook die update even.
Dacht dat dat ook werkte. Eindigt op 33......en lees die link even goed door !!

Laatst bewerkt:
Nee, zo werkt dat niet.
Dat gaat via je configuratie scherm en dan software. Daar kan je hem verwijderen.....via geïnstalleerde updates verwijderen.

Nee, zo werkt dat niet.
Dat gaat via je configuratie scherm en dan software. Daar kan je hem verwijderen.....via geïnstalleerde updates verwijderen.

Je kunt wel die update weer verwijderen, maar niet de gevolgen van de update....

Ja, daar was ik al bang voor en daar komt bij dat deze update nu nog "vrijwillig"is maar met de komst van SP1 je hem er gewoon bij krijgt of je nou wil of niet. Tenzij je SP1 niet installeert maar dan ben je niet slim bezig natuurlijk. Blijft mijn eerste optie en de enige die ik hier ook mag noemen en dat is ene legale key aanschaffen.

Ja, daar was ik al bang voor en daar komt bij dat deze update nu nog "vrijwillig"is maar met de komst van SP1 je hem er gewoon bij krijgt of je nou wil of niet. Tenzij je SP1 niet installeert maar dan ben je niet slim bezig natuurlijk. Blijft mijn eerste optie en de enige die ik hier ook mag noemen en dat is ene legale key aanschaffen.

En de eerste beta versie van Win 7 SP1 komt al half april uit!

Hij staat nu al op een russische site verneem ik net uit betrouwbare bron.....

ik was ook niet van plan om deze illigale versie te houden maar ik had een beeldscherm gekocht die alleen compatible is met windows 7. ik heb nu een systeem herstel gedaan want hij stond niet in de update lijst. ik had er al op gerekent dat windows deze versie zou herkennen...

mijn beeldscherm software werkt alleen op windows 7 op vista en xp werkt hij niet.
want dat had ik eerst en dan doet hij het gewoon niet

Laatst bewerkt:
het is nou eenmaal zo er staat links onder op mijn beeldscherm een stickertje met only compitable with windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan