Zwart scherm bij het opstarten.,

Status
Niet open voor verdere reacties.

RipPirate

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Yo daar ben ik weer xD

Ik krijg nu een fout als mijn windows opstart, je ziet hem gewoon laden, dan gaat het scherm normaal van grijs naar zwart(hij versprint) en dan laad ie normaal mijn bureaublad.,
MAAR vanmorgen(3 okt) versprong hij drie keer en blijft hij op zwart hangen.,
Hij doet het wel in save mode, en save mode met netwerk.,

-Ruben
(PLEAS help me ik zit in examen tijd :( )

Gaat geweldig =\\

Ook staat er dat het de schuld is van nieuwe hardware of software, maar die heb ik helemaal niet =\\

-Ruben (*** pc)

Standaard te onderzoeken/proberen bij XP problemen:

- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc
(Apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)
- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe
(Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe
(Secties Toepassing en Systeem: Fouten en Waarschuwingen)

Tijs.

ethernet controller

er staat een gele vraagteken bij other devices, daarin in plusje staat ethernet controller met gele vraagteken en uitroepteken, voor de rest niets, als ik deze btw probeer te update, dan kan ie geen update vinden.

-Ruben

er staat een gele vraagteken bij other devices, daarin in plusje staat ethernet controller met gele vraagteken en uitroepteken, voor de rest niets, als ik deze btw probeer te update, dan kan ie geen update vinden.

-Ruben

Drivers downloaden bij de fabrikant van je moederbord (indien geïntegreerd) danwel bij de fabrikant van de netwerkkaart (indien USB/insteekkaart).

Dan drivers updaten door te bladeren naar de (uitgepakte) driver voor je besturingssysteem of evt. het installatieprogramma draaien (indien aanwezig bij de driver).

Tijs.

Ja ik zie dat ik een paar foute heb., wat is de oplossing?

hier heb ik dus ook niet veel aan =\

Meld dan op het forum terug wat voor netwerkkaart het is, wellicht kan iemand je gidsen naar de drivers.

Indien geïntegreerd, welke fabrikant & type van het moederbord. Indien USB/Insteekkaart fabrikant & type.

Tijs.

Koppel al je usb apparaten los van de pc. Start nu opnieuw op.

Start hij nu wel door? Installeer je USB apparaten 1 voor 1 opnieuw. Herstart na elke afzonderlijke installatie en laat het apparaat in de desbetreffende USB poort. Indien hij weer niet doorstart dan is dat de oplossing Hardwarefout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan