Benno_13
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2005
Hallo allemaal,
gisteren heb ik het programmaatje "Defraggler" (http://www.defraggler.com/) gebruikt om de harde schijf te defragmenteren. Ik heb twee harde schijven in mijn PC: de "gewone" (C:\) en een extra (F:\) die ik alleen als extra opslagruimte gebruik
Tijdens defragmenteren ging alles goed. Ik deed ongeveer de hele dag over de twee harde schijven, die allebie ongeveer een capactiteit van 30 GB hebben.
ik heb de PC gelijk na het defragmenteren afgesloten. Vandaag deed ik hem weer aan, en dan krijg ik al eerste het standaard laadscherm (American Megatrends, zo'n soort scherm) waarin die mijn RAM test, enz. Maar als het dan verwijnt, zoals normaal, komt er geen tweede laadscherm en Windows XP logo, maar blijft mijn scherm gewoon zwart!!! Ik heb al gecheckt, het ligt niet aan mijn scherm, daar is nog alles goed mee.
Als ik dan probeer in veilige modus op te starten, laad de computer dit:
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\hal.dll
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\KDCOM.DLL
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\BOOTVID.DLL
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\config\system
Daar blijft hij dan zo staan en ik kan ook verder niet door met de veilige modus. Ik heb defraggler ook uitgevoerd op de andere computer hier thuis, dat is een Windows Vista, en daar kan ik gewoon de computer normaal gebruiken.
Enkele specificaties van mijn computer, (sorry dat het er niet meer zijn, maar ik ken het allemaal niet uit mijn hoofd, en ik kan het nu ook niet meer opzoeken op de computer
)
-Windows XP Professional
-NVRAM: 224 MB
-CPU: AMD Athlon XP 2000+
-Speed: 1,66 Ghz
-DDR Memory Freqency: 266 MHz
Kan iemand mij helpen om mijn computer weer op orde te krijgen???

gisteren heb ik het programmaatje "Defraggler" (http://www.defraggler.com/) gebruikt om de harde schijf te defragmenteren. Ik heb twee harde schijven in mijn PC: de "gewone" (C:\) en een extra (F:\) die ik alleen als extra opslagruimte gebruik

Tijdens defragmenteren ging alles goed. Ik deed ongeveer de hele dag over de twee harde schijven, die allebie ongeveer een capactiteit van 30 GB hebben.
ik heb de PC gelijk na het defragmenteren afgesloten. Vandaag deed ik hem weer aan, en dan krijg ik al eerste het standaard laadscherm (American Megatrends, zo'n soort scherm) waarin die mijn RAM test, enz. Maar als het dan verwijnt, zoals normaal, komt er geen tweede laadscherm en Windows XP logo, maar blijft mijn scherm gewoon zwart!!! Ik heb al gecheckt, het ligt niet aan mijn scherm, daar is nog alles goed mee.
Als ik dan probeer in veilige modus op te starten, laad de computer dit:
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\hal.dll
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\KDCOM.DLL
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\BOOTVID.DLL
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>WINDOWS\system32\config\system
Daar blijft hij dan zo staan en ik kan ook verder niet door met de veilige modus. Ik heb defraggler ook uitgevoerd op de andere computer hier thuis, dat is een Windows Vista, en daar kan ik gewoon de computer normaal gebruiken.
Enkele specificaties van mijn computer, (sorry dat het er niet meer zijn, maar ik ken het allemaal niet uit mijn hoofd, en ik kan het nu ook niet meer opzoeken op de computer

-Windows XP Professional
-NVRAM: 224 MB
-CPU: AMD Athlon XP 2000+
-Speed: 1,66 Ghz
-DDR Memory Freqency: 266 MHz
Kan iemand mij helpen om mijn computer weer op orde te krijgen???

Laatst bewerkt: