Zwart scherm door error Nvidia GeForce

Status
Niet open voor verdere reacties.

4materasu

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
Hoi allemaal,

Sinds een week of twee krijg ik af en toe een zwartscherm die zichzelf weer herstelt. Ik krijg rechtsonder dan een ballon met de melding dat de videokaart iets had en dat het nu recovered is.

Ik heb de laptop pas een maandje en dan heb ik dit al. Daar schrok ik wel van omdat het best een duure is :(

Ik heb op internet gezocht naar dat soort errors en ik kwam oplossingen als videokaart updaten en nog een paar tegengekomen. Wat zou ik moeten doen?

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Dank jullie alvast

Specs:
laptop = Acer Aspire 5741G
Intel core I5 430M 2.26Ghz L3 cache
Nvidia GeForce GT 320M up to 2747 MB Turbocache (sticker zegt Cuda 1GB)
4gb memory - 640gb HD

Hoi
ik ken het probleem niet, (je zou wel je videokaart kunnen updaten en kijken of het werkt)
alleen je zegt dat je schrok (ook logisch) alleen je hebt wel voor een acer gekozen...
had je toen je koos niet rond rekeken in forums?, anders had je denk ik ook nooit een acer gekocht:D
maar ja mischien weet iemand wel een oplossing

Mvg,

Marcell

Hoi
ik ken het probleem niet, (je zou wel je videokaart kunnen updaten en kijken of het werkt)
alleen je zegt dat je schrok (ook logisch) alleen je hebt wel voor een acer gekozen...
had je toen je koos niet rond rekeken in forums?, anders had je denk ik ook nooit een acer gekocht:D
maar ja mischien weet iemand wel een oplossing

Mvg,

Marcell

Ik heb niet op het forum gekeken maar wel op internet en kwam erachter dat Acer na HP de beste keus was. Maarja een laptop moet toch wel normaal werken als is het een matige merk?

Iedereen heeft ook andere meningen over dit soort zaken dus ik weet echt niet wat te geloven en wat niet lol maar bedankt voor je reactie. Ik hoop op meer oplossingen.

4materasu

De melding

Driver_error.jpg

dit is de melding die ik krijg als het scherm zich herstelt.

op google vind je zat:

(http://www.sevenforums.com/graphic-cards/42242-display-driver-stopped-responding-has-recovered.html)
For people having the "Display driver nvlddmkm stopped responding and has recovered" problem and the following Kernal-Power BSOD, try using a VGA cable to connect your monitor to the graphics card instead of a DVI cable. This worked for me for some reason, and I had no problems for over a week.

DVI is better than VGA ("DVI eliminates the analog conversion process and
improves the connection between source and display"), but I dont see any difference tbh. It doesn't slow down anything (for me).

Don't know if this fixes the problem for all people. Let me know please

zoek maar eens als dit niet helpt:
http://www.google.nl/#sclient=psy&h...+recovered&gs_rfai=&pbx=1&fp=73f2a06045a475c0

Bedankt. Ik zou zelf ook wel op google zoeken maar ik dacht dat het beter is om hier te vragen. Ik ga de links proberen en laat het weten als het werkt.

Tnx! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan