Zwart scherm enkele seconden na opstarten windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haborym

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
2
Nou, ik was laats aan het gamen, met msn op de achtergrond toen opeens de stroom in het huis uitviel. Nadat ik me pc voor de eerste keer opnieuw opstarte kreeg ik een spam van een windows "help and seach" ding.
ik kon dus niks doen dus heb ik de pc uitgezet en weer opnieuw aangezet.

toen kreeg ik geen spam maar na enkele seconden me beeldscherm zwart werd (of ik nou inloggde in een account of niet). wat me ook opviel was dat me Keyboard niet meer reageerde, want de lichtjes van de Lock-toesten gingen niet branden toen ik erop drukte. Dit gebeurde elke keer dat ik de pc weer opnieuw opstarte.

nu heb k windows in save mode opgestart en een virusscan gerund, en k zag dat ik een een programmatje op me pc had staan dat Adware-DTC hete, dit heb ik dus gedelete maar het scherm wordt noch steeds zwart als ik het in de gewone windows modus opstart.

Heeft iemand dit misschien ook alles gehad of weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?


Alvast bedankt,

Haborym.
 
Het lijkt mij een systeem crash. Staan er in veilige modus nog vermeldingen in het windows logboek?
Kijk ook even bij de instellingen van je bios. Of die nog op AGP staat als je die hebt, of anders op VGA / PCI.
Eventueel in safe mode je videokaart verwijderen uit apparatenbeheer en dan de pc herstarten.
 
The COM+ Event System detected a bad return code during its internal processing. HRESULT was 8007043C from line 44 of d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Please contact Microsoft Product Support Services to report this error.


dit staat in me Event viewer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan