hallo,
ik heb afgelopen week hier al eerder een topic geopend (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=444987)
mijn vraag vandaag is ook een vervolg daar op.
k heb nu een d530ssf. 3 gig ram geheugen en 500 gig hd ( sata )
de hd komt net een dag uit de winkel.
hd ingebouwd ( master )
en installeren maar.
na de installatie van windows xp ben ik op verschillende problemen gestuit.
- tijdens het opstarten krijg ik na splash screen enkele minuten een zwart beeld te zien.
dan kom ik uiteindelijk toch op me bureaublad.
-ik heb op de compaq site gekeken naar de driver voor me netwerkkaart ( integraded )
welke ik ook installeer, geen enkele is de goed.
- mijn laatste probleem wat ook het meeste verwarring brengt is de snelheid.
hij is ontzettend traag en loopt om de haverklap vast. (openen wmp/ verkenner etc.)
cpu staat ook op 100% (constant)
ik ben Windows nu opnieuw aan het installeren zodat ik weer met een schone lei kan beginnen. en zonder 12 driver installaties waar geen enkele de correcte van is.
mvg
Galliet
ik heb afgelopen week hier al eerder een topic geopend (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=444987)
mijn vraag vandaag is ook een vervolg daar op.
k heb nu een d530ssf. 3 gig ram geheugen en 500 gig hd ( sata )
de hd komt net een dag uit de winkel.
hd ingebouwd ( master )
en installeren maar.
na de installatie van windows xp ben ik op verschillende problemen gestuit.
- tijdens het opstarten krijg ik na splash screen enkele minuten een zwart beeld te zien.
dan kom ik uiteindelijk toch op me bureaublad.
-ik heb op de compaq site gekeken naar de driver voor me netwerkkaart ( integraded )
welke ik ook installeer, geen enkele is de goed.
- mijn laatste probleem wat ook het meeste verwarring brengt is de snelheid.
hij is ontzettend traag en loopt om de haverklap vast. (openen wmp/ verkenner etc.)
cpu staat ook op 100% (constant)
ik ben Windows nu opnieuw aan het installeren zodat ik weer met een schone lei kan beginnen. en zonder 12 driver installaties waar geen enkele de correcte van is.
mvg
Galliet
Laatst bewerkt: