Zwart scherm met allemaal groene cijfertjes van als in film The Matrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
362
Hallo,

Vanmiddag klikte ik een bepaalde link aan, en toen zag ik alleen maar een zwart scherm met allemaal van die fluoriscerende groene cijfertjes net zoals in de film The Matrix.

Op deze website klikte ik de hyperlink I.G.Seix y Barral Hnos, S.A. Editores aan.

Nog nooit meegemaakt. Is dat zorgwekkend?

Als ik 'm nu aanklik, gaat ie gewoon naar de goede website.
 

Bijlagen

  • groen matrix scherm.jpg
    groen matrix scherm.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
Hoi everhart

:( Ben bang dat deze Matrix scherm met deze Spaanse lidjes of tekst niets te maken heeft :( jij bent ergens anders een of andere malware/adware enzo binnen per ongeluk gekregen ..!

I.v.m. jouw tekst staat namelijk zo
-Citaat zei:
Uitgever: (eerste editie: I.G.Seix en Hnos, S.A. Barral uitgevers – Barcelona. 1942). Tweede editie: Spaanse muzikale Unie (EMU Madrid, 1965)

Als ik daar zelf klik gebeurt niets behalve dat ik naar site verwezen word :D
 
Laatst bewerkt:
:( Toevoeging ! ! ................... net op ander computer link geprobeerd en inderdaad kreeg ik ook Matrix scherm .... !

maar voor tweede keer, kreeg ik wel juiste site ...moment zal screenshot maken ..

CORRECTIE ! ........ Het is niets ( volgens mij ! ) om zorgen te maken als je goed oplet deze matrix beeld is het deze boven Matrix banner dat als je site ( of link ! ) opent en die als gemaximaliseerd word geopend !

tweede keer en vortaan bij geopende link gebeurt dat niet meer !

Matrix Banner.jpg <<-- Kijk dat komt door deze boven Matrix banner !
 
Laatst bewerkt:
:d Ja, nu zie ik 't ook! Goed gezien! Bedankt, toch wel een opluchting....ja, wist ik veel.:rolleyes:
 
Geen zorgen ! :D ...geniet maar in die mooie muziek dus ..:thumb:
 
Maar die gebruik je als inspiratie en vervolgens jij maak mooie muziek ...toch ? :D
 
:D Hee mij favoriete ...heh heh :thumb: TNX ! ...... Grazie mille!
 
Laatst bewerkt:
:D Mijn PC is vol met tekeningen filmpjes en ook GIF plaatjes ..... ben dol op die L.Linea :D deze onder dat je ziet heb zelf gecreëerd ;)

ach oude goeie tijden ...:( kunnen wij nie meer omkeren ..:(
 
Mooi....
Doet mij denken aan reflectie...van het zelf...is de basis van ...vriendschap....met het zelf...en daardoor ....misschien....met de ander....
 
Jaa snap ik je ... maar leven is gewoon ..... soms zo ... :( en als wij ooit eens terug zullen, en opnieuw zullen beginnen ( zeggen ze ! ) alles beter terug weer zal worden ...:(
 
Laatst bewerkt:
ja, leven is gewoon soms zo gewoon...misschien vriendschap het maakt bijzonder?
 
:confused: Zeggen ze namelijk zo ! vriendschap/liefde en altijd samen zijn .... is voldoende altijd ook geweest ..maar oke het is helaas niet altijd zo, en wij met leven toch mee door moeten net zolang wij dat nog kunnen ..

jeh ....jij moet dit topic als opgelost sluiten ..toch ?:D anders krijgen wij voor dit geklets waarschuwing nog ... :D
 
Ach welnee...Helpmij (Help-mij) kan ook over andere dingen gaan....toch;)????
Nee, samen zijn kan ook weg zijn...maar dan zijn er toch altijd veel andere dingen...als je zelf La Linea tekent in jouw leven...is er een weg!
En wie weet komen er dan nieuwe gebeurtenissen op ons pad! Alleen te beleven...of samen...het gaat om het ZIJN.
 
:thumb: Daar heb jij juist, en ik geloof ook in term samen zijn, helaas en soms is zoiets niet mogelijk een hele generatie lijd' soms door dat onze tijd tikt wij zijn oud, nu kunnen wij alleen maar mooie boeken over mooie samen-zijn lezen ..
aach la' maar mooie wat ooit voor ons was, ..... terug kunnen wij niet meer keren of krijgen ...:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan