zwart scherm met cursor na startup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coookie

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Kan iemand me wellicht helpen met een probleem met mijn pc? Wanneer ik deze opstart krijg ik de serie van normale schermen te zien en na het windows starten scherm, krijg ik een zwart scherm met de cursor. De cursor is normaal te bewegen, maar dat is dan ook alles. Kom niet in taakbeheer.

Heb geprobeerd met de installatie dvd van windows 7 de startup te repareren, maar deze geeft aan dat er geen fouten zijn. Heb systeem herstel geprobeerd een aantal maal, maar er verandert niets aan de situatie. Heb ook via de installatie dvd het geheugen gecheckt waar niks mee mis was. Opstarten in veilige modus verandert niets aan de situatie.

Aan systeem herstel was te zien dat het laatste wat er gebeurt was voordat de pc niet meer goed starte een windows update is geweest. Voor de rest is er al minstens een week niks geïnstalleerd of gedownload. Alleen maar wat gespeeld.

Laatst bewerkt:
heb ik ook gehad.

bij mij werkte het om in veilige modus op te starten en overnieuw de videokaart drivers te installeren.

succes

ja, zelfs de command prompt komt niet op, bij safemode met cmd :|

Als niemand anders een oplossing heeft zou ik de hardeschijf even uit de computer halen en in een andere stoppen om de belangrijke gegevens eraf te halen.
en hem dan overnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan