zwart scherm met witte muispijl!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Sedert gisteren duurt het heel lang tegen dat windows is opgestart, en vanmorgen zie ik enkel een zwart scherm met een pijl, ik heb nochtans niks verkeerd gedaan.
Mijn opstartscherm zie ik wel, ik log in en dan komt 5 minuten dat cirkeltje (vroeger was dit een zandlopertje) en ineens wordt heel mijn scherm zwart en kan ik enkel mijn muiscursor bewegen (HEEEELP)

ik ben nu ff met mijn laptop bezig, hij is nu al meer dan 2 uur een zwart scherm ook na 5 keer heropstarten, alle programmas die bij het opstarten aangaan heb ik uitgeschakeld en ook heb ik een contr + alt + del en dan zie ik de taskmanager, dus het is niet aan mijn scherm dat het ligt. :(:(:(

explorer opstarten

probeer eens takenbeheer (crtl+alt+del) dan Bestand > nieuwe taak (uitvoeren...) en typ daar "explorer.exe" zonder aanhalingstekens , als dit werkt doet er zich een service-fout voor.

als ook , als je in veilige modus opstart , komt dit probleem ook voor ?

,Greetz

hey, dank voor het snelle antwoord,

in veilige modus is alles ok, dan lukt het wel.
Maar ja, de letters zijn te groot en zo, en waar moet ik explorer intikken, want als ik op taakbeheer klik dan is't weer zwart :mad:

greetz

Misschien helpt systeemherstel in veilige modus naar eergisteren.

Nee, ik zie geen systeemherstel van vroeger, er bestaat geen zegt ie :S
Ik heb hem eens heel uitgeblazen (er zat veel stof in)
half uurke uitgezet maar nog altijd zwart scherm met wit pijltje (die ik kan bewegen)

dju toch, kan iemand me helpen?

parallell installlatie / linux

probeer een parallell installatie uit te voeren , hierdoor installeer je een nieuwe windows naast je oude

,Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan