Tijdens wat PConderhoud heb ik Reg Clean Pro gedraaid en daarna met hetzelfde programma het register gedefragmenteerd. Nee, ik ben zo stom geweest niet eerst het register te backuppen, omdat het tot nu toe altijd goed ging. Nu start W7 niet meer verder op na inloggen en de melding "bureau voorbereiden", het scherm wordt dan zwart en blijft zo. Ik kan wel de PC opstarten in de veilige modus. Ik heb al met een ander programma het register gescand en die meldde 191 fouten. Na een backup (ja nu wel) fouten hersteld doch geen succes.Met Advanced Systen Care laten scannen en fouten herstellen, nog geen succes.
Ik wel een windows image backup van april dit jaar. Systeemherstel laat alleen maar de Reg Clean Pro van gisteren zien en niet eerdere herstelpunten. Ik heb wel oude register backup van 4 jaar geleden.
Is het ook mogelijk om met de W7 installatie schijf W7 er nieuw op te zetten? Moet ik dan bepaalde mappen in de C:/dir opslaan (bijv. Outlook e.d.) om daarna dit terug te zetten? of werkt dat ook niet.
Ja stom natuurlijk. Misschien heeft iemand een goede tip, wat te doen? Bij voorbaat dank.:thumb:
Ik wel een windows image backup van april dit jaar. Systeemherstel laat alleen maar de Reg Clean Pro van gisteren zien en niet eerdere herstelpunten. Ik heb wel oude register backup van 4 jaar geleden.
Is het ook mogelijk om met de W7 installatie schijf W7 er nieuw op te zetten? Moet ik dan bepaalde mappen in de C:/dir opslaan (bijv. Outlook e.d.) om daarna dit terug te zetten? of werkt dat ook niet.
Ja stom natuurlijk. Misschien heeft iemand een goede tip, wat te doen? Bij voorbaat dank.:thumb: