zwart scherm na het opstarten bij mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssaamm

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
toen ik mijn laptop weer wou opstarten, starte hij eerst normaal op maar hij kwam vast te te zitten op een zwart scherm juist voor er normaal het logo van windows xp zou moeten verschijnen. ik kan niets meer doen met mijn laptop want hij blijft altijd vast op dat zwart scherm, ik kon hem zelf alleen maar afsluiten door men batterij er uit te halen. weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen?

Hoi.
welkom op Helpmij
probeer eens in de veilige modus te starten (meestal F8 trommelen tijdens de boot).
Geef anders het merk/type van je laptop door.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw snel antwoord, maar als hy opstarten en ik op F8 druk gebeurd er niets, ik kan wel op enter drukken en dan verschijnt er een kadertje met: BIOS SETUP;Diagnostic Screen; Boot Menu; Patent Information; System information; Continue Booting.

Fujitsi siemens.. heb ik ook eens gehad,
een hele oude met een 5 gb harde schijf, kon XP amper aan..
IK kon er zelf wel mee in de veilig modus..
Doe je het volgende:?
Zet aan, er verschijnt een siemens logo, en nu druk je continu op f8, gewoon 2x per seconden ofzo,
Dan zou hij nara de menu moeten komen:S

Heb je een handboek bij je laptop? Je hebt een Nvidia-versie en een Intel-versie van je lifebook, welke versie heb je? Je hebt dus wel beeld totdat hij vastloopt?

ooh stom XD
ik las het verkeerd, naja zit ook buiten, de zon schijnt ene beetje in mijn scherm :P Vandaar (goed excuus^^)
Hmm, appart dan.. misschien kun je je windows XP installatieCD erin doen? Daarmee kun je hem opstarten, en als hij is opgestart een herstelpunt terugladen?

het scherm zelf werkt tot het zwarte scherm en er blijft ook altijd een cursor pinken, de handleiding en de instalatie cd heb ik allemaal weg gedaan toen we verhuiste

Als je cursor blijft knipperen in een zwart scherm dan duidt dat meestal op een geheugenprobleem. De laptop is niet gevallen, gestoten o.i.d.?

neen, hy werkte nog helemaal voor ik op vakantie ging, ik kom terug thuis en hy zit vast opdat zwart scherm

Je hebt hem toch wel aan de adapter hangen? Haal de batterij/accu eens eruit en laat hem alleen aan de stroom hangen.

neen dit helpt ook niet, hy blijft vast zitten opdat zwarte scherm

Het is een defect aan de harde schijf, toch bedankt iedereen.

Hmm zelfde probleem hier denk ik...
Is tijdje terug op de grond gedonderd, nu niets dan een groen scherm bij het opstarten O_o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan