Zwart scherm nadat windows is geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack020

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hallo mensen van helpmij,

Vandaag is mijn pc gecrashed, ik kreeg een Grijs scherm met verticale groene strepen. Vervolgens power knop 5 seconden in gehouden om pc af te sluiten en vanaf dat moment krijg ik nu zwart op beide schermen nadat windows 7 is geladen (dus wanneer hij naar het gebruikers inlog scherm zou moeten gaan krijg ik zwart).

in veillige modus is alles er nog.

heb alles al opgeslagen op mijn 2de schijf en morgen krijg ik een windows 7 disk om windows te herinstalleren.

maar mijn vraag is kan het ook aan iets anders liggen? hardware ofzo (graphische kaart? maar in dat geval zou ik toch nog steeds 640x480 krijgen toch)? of is dat moeilijk te zeggen met alleen deze info?

in dat geval wil ik alleen weten of het opnieuw installeren van windows 7 een goede eerste poging is. Moest namelijk toch gebeuren.

bij voorbaat dank,

~Jack

p.s. systeem herstel naar een vorig punt deed niks, dat baat me wel zorgen.

Laatst bewerkt:
Je kunt proberen je videodrivers te deinstalleren en opnieuw te installeren en kijken of dat helpt.

Je kunt proberen je videodrivers te deinstalleren en opnieuw te installeren en kijken of dat helpt.

zat ik ook inderdaad net aan te denken na wat meer zoeken, maar ik denk dat ik toch alles opnieuw ga installeren want ik heb redenen om te geloven dat er wel meer software problemen zijn.

alles er weer opnieuw opzetten zal het zeer veel goed doen denk ik.

op dit moment hoop ik gewoon dat et een software issue is en dat ik morgen na de install het niet meer krijg.

Anders gaat ie naar de repair shop.

ok dit is raar

heb windows opnieuw geinstalleerd en het gebeurd nog steeds maar alleen als ik de netwerk kabel erin heb.. wth :confused:

event log geeft aan:

Warning:
Event 219, Kernel-PnP
Task category: (212)

The driver \driver\WudfRd failed to load for the device SWD\WPDBUSENUM\{04d84b6b-9900-11e5-824e-806e6f6e6963}#0000000000100000. (deze krijg ik elke keer)

en ook 1 met:

The driver \driver\WudfRd failed to load for the device SWD\WPDBUSENUM\_??_USBTOR#Disk&Ven_SMI&Prod_USB_DISK&Rev_1100#7&3aec9677&0#{53f56307-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b}.

en dan nog:

Error:
Event 7023, service control manager.
The nerwork list service service terminated with the following error:
The device is not ready.

+

The IP Helper service terminated with the following error:
The service cannot be started, either because it is disabled or because it has no enabled devices associated with it.

hele computer houd er gewoon mee op als ik de netwerk kabel aansluit, iemand enig idee?

btw heb nu windows 8 (bedoeling was om te upgraden naar 10.)

p.s. als ik de pc normaal afsluit dan komt hij in dezelfde staat terecht, zwart scherm en alleen power lampje staat aan. :confused:

Laatst bewerkt:
heb em naar een winkel gebracht, tot op heden zeggen ze dat het de videokaart is. Ze hebben em namelijk vervangen en toen deed hij het weer goed. Ze doen nog wat testen en dan hoor ik et wel.

ik vink deze topic af als opgelost. Tyvm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan