Zwart scherm vista zonder cursor

Status
Niet open voor verdere reacties.

poll210

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hallo ,

Ik zal best Beginnen Met te zeggen wat meschien de oorzaak kan zijn .
Ik Was gisteren avond bezig Met Laptop aan werken , Opeens blokkeerd windows een , Dan komt da kadertje met ' Windows Werkt niet meer ' Maar ik had dat al 3 keer , Dan klikte ik gewoon anuleren en Wachte ik 2 minuts en kwam alles er terug op , Maar ik was het een beetje beu en heb anuleren geklikt , En direct laptop Afgesloten .

Dan 2 uur later ik wil terug opstarten , En normaal komt dat kadertje waar je wachtwoord moest invoeren niet . Dat groene balkje met , Microsoft Coroparation , was er wel ,
Ik kan wel in alle veilige modusen

Help

Dank u alvast !

Hoi.

Als je je pc opstart en daarna meteen op F8 klikt kun je "laatste bekende juiste configuratie" selecteren. ( Hier kun je ook veilige modus selecteren)

Als je dat doet, wat gebeurt er dan ?

Zwart

dan start hij normaal op en doet weer het zelfde maar is nu erger gekomen heb een systeemherstel gedaan en kan nu ook niet meer op veilige modus en meer :(

Klaar

Hallo , Probleem opgelost DVD was kapot . normaal moest vista zeggen dat hij kapot was in begin . heb dan xp geinstalleert met een soort dvd met USB . dan zei xp direct dat hij kapot was . Dank u voor lezen Hopelijk kan dit in vervolg mensen helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan