Zwart scherm + wit streepje na trojan horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

vivien14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Berichten
3
Mijn dochter had wat dingen gedownload en even later kreeg ik een vraag of ik setup(cijferreeks) wilde toestaan of annuleren. Ik dacht dat dit van mijn dochter was, dus druktre ik op toestaan waarna een melding van norton kwam dat er een trojan horse een poging had gedsaan maar dat die was tegengehouden.
Ik kreeg er nog een paar, maar ze werden stuk voor stuk tegengehouden, mijn dochter verwijderde (ook uit de prullbak) de dingen waardoor het misschien zou komen en ik sloot de computer af. Ze had al wel een spel geinstalleerd, maar die was door haar en norton veilig verklaard

Vanmorgen wilde ik de pc weer opstarten maar ik kreeg vrijwel meteen een zwart scherm met een wit knipperend streepje linksboven. Ik kan niet typen ofzo en hoe lang ik ook wacht, er gebeurt niks.

Misschien handig om te weten dat ik niks weet op het gebied van de computer, en dan ook echt helemaal niks.
 
Niet ingedrukt houden, maar tokkelen.
Ritmisch indrukken.
 
.................
 
Laatst bewerkt:
heel erg bedankt voor je hulp, ik weet bijna zeker dat het zou hebben gewerkt als mijn computer nu niet bij de reparateur was, omdat mijn man niet dacht dat ik het nog kon oplossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan