??zwart scherm??

Status
Niet open voor verdere reacties.

daman987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2006
ok,
alsik mn pc opstart gaat alles goed tot aan het scherm met laadbalkje,
hierna springt mijn scherm uit (mn pc staat nog aan)(ik heb een laptop):(

ik heb helemaal gn ervaring mt dit soort dingen dus is er iemand die mij aub wil helpn?

greetz daman

heb je al geprobeerd in veilige modus en dan een systeemherstel??als dit niet lukt probeer dan op te starten met de windows cd (dvd).

yup et ligt dus aan mn beeldscherm :(
als ik er een ander scherm op aansluit werkt hij wel (al blijft het scherm vn mn laptop tuurlek wel zwart)

iemand tips om dit zelf optelossen zonder naar de reparateur te moeten?

zit er nog garantie op anders kun je um altijd ff loshalen en ff bekijkken mischien stelt ut niks voor

niet hardware

volgens mij zit de fout toch niet egt IN de pc zelf maar krijgt het beeldscherm een fout commando ofzo want hij toont wel het laadscherm maar valt daarna gewoon uit :(

iem een prog ofzo om dit te verhelpen?

alvast bedankt

Hoe is dit zo gekomen?
Sind wanneer is dit zo gekomen?
En.... veilige modus?

Hoogstwaarschijnlijk heb je een te hoge resolutie ingesteld(het laadscherm is op 640*480, daarna springt hij op de resolutie die je instelt, en die is blijkbaar te hoog:)) Hoe je het kan oplossen weet ik niet zo meteen(bij een pc zou je nog kunnen de videokaart loskoppelen en laten herinstalleren, maar bij een laptop heb ik geen idee buiten formatteren)

volgens mij als je er een beeldscherm bij aan hangt kun je die van de laptop instellen

De laptop staat misschien standaard op een extern scherm ingesteld.

Bij sommige laptops zijn er functietoetsen die in het blauw of groen worden aangegeven op het toetsenbord.
Als dit het geval is, houd dan bij het zwarte scherm de toets 'fn' ingedrukt samen met een knop waar iets op afgebeeld staat dat op een scherm lijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan