zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigo333

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
hallo,

ik heb een hp 550 laptop, die steeds meer kuren vertoonde, eerst deed de accu het niet emer, daarna heb ik een adapter gehad die ineens ophield na eenn ieuwe adapter gekocht te hebben deed hij het weer, alleen moest je hem niet veel bewegen want dan viel de stroom weer uit.hij deed het alleen op het netstroom.
ineens doet ook het scherm het niet meer, de laptop start op maar scherm blijft zwart, er waren 2 dagen eerder wat theedruppels op de dichte laptop gekomen, hij deed het toen nog wel gewoon 2 dagen weet niet of dat ermee te maken heeft of het toeval is.
is er wat te doen aan het scherm?want ik hoor bedragen voorbij komen van 150 tot 200 euro voor een nieuw scherm, terwijl het misschien iets anders is?

Daarnaast heb ik een andere laptop die ik eigenlijk al 2jaar gebruikloos had staan, omdat hij 2 jaar terug het begaf.
deze laptop heeft het maar iets van een week gedaan en toen had hij al flikkerend beeld daarna totaal geen beeld meer, weet wel dat ik toen ook nog problemen had met de beveiliging van de windows 7 die erop stond.
ik had de laptop opzij gezet toendertijd maar wil hem eigenlijk wel aan de praat hebben.
dit betreft een packard bell alp ajax c3

van beide laptops heb ik zover ik weet geen instalatie cd's meegekregen want het stond al geinstaleerd.
enig idee?voordat het me veel geld gaat kosten?
wat ik niet heb helaas.

hoor het graag

Heeft de laptop een losse VGA aansluiting aan de buiten zijde? Zo ja sluit er eens een monitor op aan om te zien of je dan wel beeld hebt.

Kan zijn dat monitor van je laptop kapot is door de theedruppels, hier kan enige tijd tussen zitten.

Persoonlijke mening.... 0 vertrouwen in Packard Bell en zoals je het omschrijft is het of los zittende connector of toch echt kapotte beeldbuis.

is het een idee om deze te downloaden en op de packard bell laptop te proberen?

het beeldscherm van de pc heeft een kabel die niet op de laptop past.
er zit wel een ingang in d elaptop om een extern beeldscherm op aan te sluiten
maarja zonder jusite kabel valt dat niet mee ofcourse

nog geen reactie op de vraag of het nut heeft het programma te downloaden en op de packard bell te proberen.???
ANYONE???????????

Kun je proberen, maar als iets hardware matig kapot is, gaat geen enkel stuk software hiervoor een oplossing bieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan