Zwart wit beeld op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

1080Marco

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
26
Hoi,

Ik heb een aansluiting op een nieuwere tv en ik krijg perfect beeld.

Ik wil nu ook een verbinding mogelijk kunnen maken naar een 2de tv. Deze tv is wat ouder, ik denk van rond 1989. Op deze tv krijg ik een zwart-wit beeld. Ik mis de kleuren!

Ik maak gebruik van s-video op SCART. Deze sluit ik aan op de AV ingang. Als ik een Nintendo aansluit op de AV ingang, dan heb ik wel kleur. De AV ingang is dus niet defect.

Enig idee hoe dit kan? Is deze oudere tv op een of andere manier hier niet voor geschikt of kan ik nog ergens rommelen aan de instellingen???

Wie helpt mij....?
 
Kijk in het boekje van je tv of k\je de scartingang op s-vhs kan instellen zoja waarschijnlijk is het probleem opgelost zoniet weet ik er geen oplossing voor :)
 
Het enige wat ik nog kan verzinnen is een videokaart instelling.
Deze moet op PAL B of PAL G staan, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit al zo is.
Gezien je op je andere TV wel kleur hebt.
 
Misschien moet je het kanaal opnieuw afstellen . Het zou nu net naast de frequentie kunnen zitten. Je moet je kanalen toch ook normaal instellen. Je zult waarschijnlijk het videokanaal moeten opzoeken op de band.
 
Nee lukt ook niet. Op een of andere manier accepteerd deze oude tv geen s-video. Wellicht had je dat toen nog niet.
 
Wat voor videokaart heb je als je een gforce hebt, dan moet je even tv-tool downloaden. Is een goed programma voor zulk soort dingen, daar kun je namelijk wel instellingen goed veranderen.
 
Hoi,

Ik heb een ATI. Alle mogelijke instellingen willen niet helpen.
Volgens mij is iets niet goed met die tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan