Zwart-Wit Bij Beeldbuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo,
ik heb mijn computer aangesloten op een redelijk oude beeldbuis via S-Video(vraag me niet waarom:p). Maar ik heb alleen zwart wit beeld =(. Hoe krijg ik er weer kleur in?
Ik heb windows vista & een 8800GTX. Siemens FS 223 is de naam van het beeldbuis.
Alvast Bedankt.

je zegt het al het is een oud tv'tje dus ik denk dat het gewoon problemen met s-video heeft.
Ik had laatst ook een best oude tv van me broertje op me pc aangesloten via s-video en het was ook zwart wit maar toen ik het op onze nieuwe lcd aangesloten heb was het best nice en draaide zelfs in 1024 x 768. Dat vind ik best goed voor s-video

hmm dus het kan eigelijk niet met kleur?
anders moet ik maar gaan sparen voor een lcdtje :p
maar ik moet nu van de pc af dus ik kijk morgen wel verder.
alvast bedankt

Nou het hoeft niet want ik weet ook dat je het op nieuwe beeldbuizen ook goed kan aansluiten met kleur.

Maar of een nieuw lcdtje te kopen voor pc gebruik zo handig ? :confused:
Op een gewone lcd ( zonder hd ready , full hd ) kan je niet echt iets zien. Meestal zijn lettertjes niet goed leesbaar omdat resolutie zo laag staat en beeld zo groot is. Met hd ready kan je nog wel best wat lezen en zo .. en op full hd is alles eigenlijk best nice maar dat soort dingen kosten ook best veel.

Ik zou dus geen lcd tv kopen voor pc gebruik. Behalve als je het in dual monitor setup wilt hebben zodat je bijv. op lcd tv films kijkt ( is heel nice ) en games speeld ( beeld valt dan eigenlijk best mee )

Bartek

hmm nouja ok ik zal er dan over denken of ik dan een LCD hd-ready of misschien wel full hd neem. iig nog bedankt =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan