zwart/wit en geen tabblad 'weergave'

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienkeB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
ik wil mijn computer op de tv aansluiten en het lukt maar niet. blijf zwart wit beeld houden. Heb een ati radeon 9100 pro igp kaart en windows XP. heb er niet zoveel verstand van maar heb al aardig wat dingen geprobeerd met hulp. nieuwe driver via de site van ati geinstalleerd maar bij alles wat ik doe blijft hij zwart wit weergeven. Kan ook niet switchen van ene scherm naar andere, moet er de computer opnieuw voor starten terwijl ik de kabel er wel of niet in heb zitten. Een groot verschil wat ik telkens weer tegen kom als ik het in hulpsites opzoek, is dat ik GEEN tabblad 'weergaves' heb wanneer ik kijk bij beeldscherm, instellingen, geavanceerd. ik heb dan namelijk maar vijf tabbladen. ik snap er vrij weinig nog van:( kan iemand please helpen! dank je wel!
groetjes Nienke

sorry ik bedoel nieuw stuurprogramma voor die ati geinstalleerd. :confused:

Ik neem aan dat de 5 tabbladen die je hebt dan Algemeen, Adapter, Beeldscherm, Probleem oplossen en Kleurbeheer zijn?

Als dat zo is denk ik dat de driver voor je videokaart niet helemaal goed werkt. Normaal zou het er ongeveer uit moeten zien als hier

Probeer eens om de driver helemaal opnieuw te installeren, dus eerst alles van ati weghalen via configuratiescherm -> software en daarna opnieuw opstarten en de nieuwe drivers installeren.

mvg,

Brian

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan