Zwart / wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Namens mijn probleem zal ik hem hier maar stellen, aangezien hij niet meer stond waar hij had moeten staan. Dus bedankt aan dem od die hem verplaatst hebt zonder pm te sturen of iets dergelijke :rolleyes: .

Mijn beeld op films die ik afspeel op mijn computer of van DVD zijn zwart/wit (grijs). Met games zoals bf2142 heb ik er totaal geen problemen mee. Heb drivers al eraf gehaald en nieuweste erop gezet met name "avi,divx,vidx,ac3" werkte nog nit dus heb verschillende packs erop gezet zoals k-lite. Zonder enig resultaat totdat ik hierop stuitte "http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=54362&page=3" ... word gesproken over zelfde kaart die ik heb, maar wat ik eruit begrijp gaat dit over aansluiten op je TV wat bij mij niet het probleem is. Ook als ik GSPOT opstart zegt hij gewoon dat ik de codec heb, ook probleer ik het af te spelen met mediaplayer, winamp, mediaplayer classis, Zoomplayer allemaal zwart/wit. Iemand idee ?
Eerst dacht ik dat mijn LCD niet goed was geinstalleerd had namelijk 2 keuzes analog/digital had maar digital gekozen. Uitleg verschil tussen beide ?

GeForce 6600 GT PCI-E 16x 128mb
Syncmaster 930bf
amd 3000+ athlon.
2x 512 RAM
80 gig

Greetz GM

Namens mijn probleem zal ik hem hier maar stellen, aangezien hij niet meer stond waar hij had moeten staan. Dus bedankt aan dem od die hem verplaatst hebt zonder pm te sturen of iets dergelijke :rolleyes: .
Heb je al in je gebruikerspaneel gekeken waar je vraag nu staat?
Van Mega senioren verwachten wij dat bekend is hoe dit forum te gebruiken, we kunnen niet iedereen een pm of mail sturen dat begrijp je hopelijk ook wel.
En meteen in de goede sectie posten biedt vaak uitkomst.

Vreemd, staat er niet tussen. Hoe zou jij het vinden als je een probleem hebt wat je snel opgelost wilt hebben en het is opeens foetsie... en kan het niet meer vinden. Staat ook niet onder gebruikerspaneel. Graag reacties die mij hierbij verder helpen :thumb: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan