zwarte balken beeldscherm asus A6F

Status
Niet open voor verdere reacties.

berniez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
Mijn vader heeft het volgende probleem met zijn Asus A6F labtop:

Aan de linkerkant van het scherm zit een zwarte balk van 5 cm en aan de onderkant een zwarte balk van 1 cm. Op het resterende scherm is het volledige bureaublad te zien. Er valt dus geen deel van het bureaublad weg. Het wordt zeg maar verkleind. Hij heeft al van alles geprobeerd maar ook na opnieuw opstarten blijft het zo. Het is in het verleden 1x eerder voorgekomen, toen was opnieuw opstarten voldoende om het probleem te verhelpen. Nu dus helaas niet meer. Heeft iemand dit probleem al eerder gehad en wat was de oplossing. Al vast bedankt

Wat doet de PC op een andere monitor? En wat doet de monitor op een andere PC? Zijn er mensen in de buurt die misschien aan de instellingen van de monitor hebben gespeelt, bijv kinderen:d

Dat ga ik zeker uitproberen. Heb zelf drie opties bedacht. Labtop aan een los beeldscherm hangen. Windows er opnieuw opzetten. Of grafische kaart is het probleem. De eerste 2 kan ik zelf uitzoeken. Voor de 3de zal ik hem weg moeten brengen. Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan