zwarte balken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolby45

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
ik heb een acer monitor,maar met een spelletjes en gamen heb ik een heel klein beeld kan hem niet in full beeld krijgen, een klein vierkant in het midden ,zou graag full beeld hebben,alles geprobeert ,maar lukt pls help

Welkom bij de Helpmij!

Daar mijn glazen bol momenteel bij de reparateur is ;) , zou je mij (en mogelijk ook anderen) wel kunnen helpen door te vermelden wát je precies allemaal al hebt geprobeerd.

resolutie ,en op de monitor zelf de instellingen,was al aan het zoeken geweest ze hebben ze het telkens over de overscan ed ,maar kan het niet vinden,zit een videokaart in van geforce nvidia

Een game zelf biedt ook vaak gelegenheid tot schermresolutie instellingen.
Daarnaast schrijf je niet echt of websites / andere programma's wel de juiste beeldweergave hebben, al zou je uit je vraag op kunnen maken dat dat wel zo is? Als het antwoord daarop 'ja' zou luiden, dan is het een gamegerelateerd probleem en moet je per game het e.e.a. oplossen. Heb je het met ál je programma's etc. etc. dán zou het een driver probleem of monitorinstelling kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
monitorinstelling is het niet ,en dat is het hem juist ik kan bij options niks doen bij die spelletjes ,sluit ik de pc aan bij de buurman op zijn scherm is het wel full beeld vreemd

monitorinstelling is het niet ,en dat is het hem juist ik kan bij options niks doen bij die spelletjes ,sluit ik de pc aan bij de buurman op zijn scherm is het wel full beeld vreemd
Kijk, dát is informatie waar we wat aan hebben.

- Staat in apparaatbeheer bij de monitor jouw monitor als 'herkend'?
- welke resolutie mogelijkheden heb je allemaal tot je beschikking?
- wordt de videokaart in apparaatbeheer netjes herkend?

Laatst bewerkt:
ctrl + alt + f11 tijdens het spelen. (volgens mij zijn er 3 verschillende resoluties die je tijdens het spelen kun instellen met deze toetsencombinatie)
het kan gebeuren dat wanneer je het spel afsluit de resolutie raar is,
maar dat kun je door de resolutie in het configuratiescherm weer op max te zetten goed maken.

Laatst bewerkt:
jammer dat lukt hier niet met crlt+alt+f11
alles staat in apparaat beheer helemaal goed geen foutje te ontdekken

Daarmee bedoel je dus ook dat in apparaatbeheer de naam en type van de videokaart worden weergegeven?

Dan weet ik het eigenlijk ook niet meer, want dan ontgaat mij de logica waarom het e.e.a. bij de buurman wel functioneert. Enige dat ik nog kan verzinnen is dat de monitor ondanks alles toch driverhonger heeft. Je zou eens kunnen kijken of er wat te vinden is.

raar...
als ik aan het spelen ben (nvidia) en ik doe ctrl+alt+f11 krijg ik fullscreen. (soms na 2 keer ctrl+alt+f11)

is het bij ieder spel zo? of alleen bij de spellen waarbij je de resolutie niet zo hoog kunt instellen als de monitor van jouw? dus alleen lagere resoluties

bij lagere dan dat je monitor is. heb je dat met die balken alleen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan