zwarte horizontale lijnen bij het printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vriesacker

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Ik heb een laserprinter HP laserjet 1010.
Hij is toch al een aantal jaren oud!
Bij het afprinten krijg ik om het aantal bladen (ongeveer 5 a 6)een paar bladen met 4 dikke horizontale strepen erop.
Iemand een idee hoe dit komt??

hmm.... lijkt me eerder een probleem met software dan met de printer. Als het aan de toner of image-unit zou liggen, zou je dat eigenlijk op ieder blad terug moeten zien. Dat geeft dan bovendien eerder vlekken of verticale strepen.

Ik zou eens proberen om oude drivers te verwijderen, en zien hoe het gaat als je de meest recente versie van de printer software te installeert....?

hmm.... lijkt me eerder een probleem met software dan met de printer. Als het aan de toner of image-unit zou liggen, zou je dat eigenlijk op ieder blad terug moeten zien. Dat geeft dan bovendien eerder vlekken of verticale strepen.

Ik zou eens proberen om oude drivers te verwijderen, en zien hoe het gaat als je de meest recente versie van de printer software te installeert....?

Heb een herinstallatie gedaan, het probleem blijft hetzelfde; alsook printen met een andere pc blijft het probleem hetzelfde!!

Laatst bewerkt:
Wanneer is het gebeurd, na installatie van nieuwe (versies) van hardware/software soms?
Is het met specifieke software, of ook gewoon met bijvoorbeeld Word?

Wanneer is het gebeurd, na installatie van nieuwe (versies) van hardware/software soms?
Is het met specifieke software, of ook gewoon met bijvoorbeeld Word?

Ik had een herinstallatie gedaan, andere harde schijf, maar het probleem was juist daarvoor ook al, ook printen met mijn laptop is hetzelfde, dus aan de software zal het hoogstwaarschijnlijk niet liggen!

Die brand het alleen vast, zit er nog voor dan, denk ik nog eerder aan de drum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan