Zwarte pagina's hp 2550n

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivierfrl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Heb HP color laserjet 2550N ingeplugd in router. Via wizard op pc's (XP en Vista) netwerkprintergeïnstalleerd. Testpagina's en ook gewone prints rollen er direct uit maar met zwarte achtergrond.
Site van HP geeft aan dat drivers juist zijn gënstaleerd.
Hoe los ik de zwarte pagina's nu op?

Standaard-instellingen nakijken in het Printer-gedeelte (rechtsklikken op printer, en kiezen voor Eigenschappen).
Kijk of misschien iets als Concept-modus aanstaat danwel "Afdrukken in grijswaarden" etc.

Natuurlijk kun je ook kijken wat er gebeurt als je de printer nog een keer installeert, maar dan rechstreeks aan een pc aangesloten.

Succes,

Tijs.

De printerinstellingen staan goed, niet op aleen grijsschaal. Ook stand-alone en opnieuw installeren geeft geen oplossing. De testpagina komt helemaal zwart/donker grijs uit de printer, met nagenoeg onleesbare tekst: "De installatie is gelukt" ....äls u deze gegevens kunt lezen is correct geïnstalleerd" ....

Tja, moeilijk leesbaar, zwart op zwart... dus nog niet correct.:eek:

Dan moet ik passen, en hoop ik dat iemand anders je verder kan helpen.

Tijs.

Dank voor de reacties, inmiddels is alles opgelost......... bij nadere inspectie van de printer bleek een schroef te ontbreken, dus de vorige eigenaar heeft de kap er af gehad.
Heb ik nu ook gedaan en wat bleek: los stekkertje / stekker met maar half contact.
Zowel in Vista als XP geen problemen meer.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan