Zwarte randen in het beeldscherm om het scherm (HDMI)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyboy15nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Beste helpmij leden,

Ik heb een probleem met mijn LG W2261V-(PF). Ik gebruik als video kaart een XFX ATi Radeon HD5870 1GB DDR5, tussen mijn beeldscherm en de video kaart zit een 1,2M HDMI kabel waaraan deze beide zijn aangesloten. Ik gebruik momenteel als driver de ATi 1.03 Catalyst. Ik heb al geprobeerd via het scherm het probleem op te lossen, maar zonder enig resultaat, het probleem doet zich niet voor als de monitor zit aangesloten met een DVI kabel. Wie weet een oplossing voor dit probleem? Aangezien ik die randen in het scherm ook al bij de Start van mijn Bios scherm zie, dit probleem is opgetreden toen ik een preview versie van 1.03 Catalyst installeerde, ik heb nog geprobeerd terug te gaan naar de oude (1.02) maar dat had geen effect meer, het herinstalleren van de PC heeft geen zin, want het probleem blijft zich voor doen ook als ik de officiële 1.03 installeer die nog niet zo lang geleden is vrijgegeven door ATi.

Graag een oplossing voor dit probleem.

- John

Je hebt dus ook al via de instellingen van je 2261-PF het beeld naar buiten proberen te verschuiven?

als je scherm een knopje heeft voor Automatische instelling: duw er eens op, misschien helpt dit wel?

anders even aan het scherm zel in het instellingenmenu kijken of er iets helpt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan