zwarte scherm als ik laptop open doe

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo mensen

ik zit hier weer met een probleem >.>
als ik mijn laptop in klap dat hij gwn op stand by gaat of hoe het ook heten mag en dan weer open klap dan druk ik op linker muisknop om weer aan te doen dan gaat dat goed ik hoor de ventilators aangaan maar alleen blijft de scherm zwart ik had dit probleem niet voordat ik al mn drivers heb geinstalleerd weet iemand hoe ik dit kan maken???

mvg

stepan

als je hem uit zet en dan weer aan dan geeft hij wel beeld? (sowieso is het niet verstandig om hem in slaapstand te zetten aangezien bij een stroomonderbreking windows goed in de war kan raken)

het zou kunnen zijn dat 1 van uw/jou reepjes ram geheugen niet goed meer functioneren..
dan geeft de pc geen beeld meer..

zie u helemaal niets meer ook geen logo oid?

een paar opties om te proberen zijn
kijken of u wel beeld hebt op een externe monitor (dan ligt het probleem bij het scherm)

memtest draaien mocht deze problemen opleveren en u heeft 2 geheugenreepjes 1 verwijderen en het nog eens proberen (gaat dit wel goed is de andere waarschijnlijk defect)

dit laatste wil ook zonder memtest als je 2 reepjes hebt (1 eruit halen en kijken of hij wat doet en met die andere net zo testen)

Laatst bewerkt:
als ik gewoon mijn laptop aan doe via de power knopje dan doet hij het gewoon wel zonder problemen
nou kijk

ik ben klaar met laptopen dan doe ik gewoon mijn laptop dicht, en later doe ik hem gewoon weer open maar dan blijft de scherm zwart maar alles gaat wel gewoon aan, en zo als ik zei, dit probleem had ik niet voordat ik drivers ging downloaden..
en ik heb 1 RAM geheugen eruit gehaald en erin gedaan en dat helpt ook niet...

Sluimerstand ?

Staat hij in sluimer/slaapstand ?

Ow ;-) kon nog geen berichten zien

uhhhm ik weet niet of hij in sluimer stand is of slaap stand

alles is gewoon uit alleen de power knop doet licht knipperen als ik er gewoon op druk gaat hij aan alleen scherm blijft zwart.. raar dit had ik dus eerst niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan