Zwarte streep op kopie Lexmark X544

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ptje65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2011
Ik heb sinds kort een Lexmark X544 multifunctional. Als ik printopdrachten geef of papier onder de klep leg om te kopieeren, komen de uitdraaien en kopieen er prima uit. Maar als ik via de automatische documentinvoer kopieen maak, komt er sinds gisteren op iedere kopie een verticale zwarte streep over de hele bladzijde (lijkt een soort kantlijn). Voorheen werkte het kopieeren via de automatische documentinvoer prima. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die streep wegblijft bij het kopieeren?

automatische invoer schoonmaken.
lijkt een vuiltje op de invoer te zijn.

Nee, dat is het niet. Ik heb voor de zekerheid de boel schoongemaakt, maar het is een kaarsrechte,strakke, streep die niet lijkt te worden veroorzaakt door stof of iets dergelijks. Meer tips?

Helaas heb ik nog geen bruikbare oplossing mogen ontvangen op mijn vraag. Heeft iemand nog tips?

Je kunt eens proberen de stuurprogramma's opnieuw te installeren. Maar waarschijnlijk ligt de fout aan de scanner, hardware matig dus, en zul je er mee naar een winkel moeten gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
De strepen zijn net zo plotseling verdwenen als ze eerder verschenen. Waarschijnlijk toch dat vuiltje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan