zwartscherm zo nu en dan en screen of deat

Status
Niet open voor verdere reacties.
okj ik zal hem een van deze dagen even los schroeven en kijken hoeveel stof er in zit als dat het niet is dan ga ik wel voor een nieuwe pc bedankt voor je hulp

Oke ik denk dat diteen van de oorzaken kan zijn. Laat eens weten wat het werd, bedankt. ;)

ik heb hem net los gemaakt en ik heb het volgende gedaan:
1. stof er uit gehaald
2. een kabel van de videokaart en moederbord goed vast gemaakt

oorzaken
stof en moederbord en videokaart kabels

ik ga nu eerst wachten totdat het probleem zich weer voordoet als dat zo is dan zal ik het weer melden
verder is volgensmij ook de videokaart stuk wand hij maakt veel te veel snelheid en wordt te warm ik heb hem al wat terg geklokt waardoor die minder warm moet zijn maar hij wordt toch even warm en de gpu-klok is veel te hoog voor die snelheden
na 10 min is er dit te zien in het overklok systeem van amd (nu staat die op standaard instellingen)
https://dl.dropbox.com/u/95117784/na 10min uitslag.JPG

Laatst bewerkt:
ik weet nu waar het probleem van 'the screen of deat' vandaan komt : van de videokaart
hoe ben ik er achter gekomen:
ik was even minecraft aan het spelen toen zag ik na 2min dat mijn videokaart al op 75 graden stond dus ...... dat is iets te hoog dus hier bij is het probleem van screen of deat opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die code 0x100000E8. :confused:

Dit is wat microsoft erover schrijft. Klik

Het lijkt erop dat het in verlengde ligt van de problemen ligt die je eerder hebt gemeld. Heb je de stuurprogramma's van de belangrijkste apparatuur in de pc al eens vervangen door de nieuwste versies, want daar lijkt het probleem te liggen. Wellicht de chipset (moederbord), de videokaart, de geluidskaart. Je hebt problemen met die kast. Ik denk dat het niet veel wordt en dat je beter naar de winkel kunt gaan. Of alles vernieuwen en/of na laten kijken. Of dit.

1. Download en installeer updates en drivers van de Windows Update.
2. Scan computer op virussen.
3. Check je computer op fouten.:(

Topic opgeschoond van de onnodige quote's.
Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster Snel reageren bij een directe reactie.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan