• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zwevende tekst in een cel toevoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bstri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bstri

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2013
Ik heb in het bijgevoegde Excel bestand op het eerste tabblad aan de linker zijde (activiteiten lijst) een aantal groepen van blokken (processen en de tijdsduur) geplaatst. Aan de rechter zijde zijn deze groepen blokken als gekoppelde afbeeldingen geplakt.

In die groepen van blokken heb ik de activiteiten de codes A1, A2 enz gegeven. De inhoudelijke omschrijving behorende bij elk van deze codes heb ik in tabblad 2 staan.

Nu zou ik graag wanneer ik met de cursor over het gedeelte van de cel met de tekst A1 veeg of klik (zie blauwkleurig ovaal rondje), de tekst willen laten verschijnen die correspondeert met de beschrijving van taak A1 (in dit geval dus met de tekst zoals die op tabblad 2 bij taak A1 staat, namelijk 'Contact opnemen'.

(Ik kan simpelweg wel een =-verwijzing naar die cel A5 in tabblad 2 maken, maar de beschrijving van taken zal soms veel karakters bevatten, het past dan niet mooi en leesbaar in de cellen van de blokken)

Hartelijk dank voor alle eventuele tips of oplossingen!

Vgr,
Bob

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan