ZyDAS Wireless LAN met Zero wireless configuration

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingShift

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Hallo mede forum gebruikers.

Ik gebruik zins kort weer XP:D eindelijk het vertrouwde XP maar nu had ik me drivers van een cd van de USB wireless adapter, en die heb ik geïnstalleerd maar deze cd installeert ook automatisch ZyDAS Wireless LAN. Dit programma wil ik niet gebruiken. Dus gebruik ik Zero wireless configuration (in dedonfiguratie scherm ---> systeem beheer --->service) maar elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart moet ik dit weer starten.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
ik weet zeker dat het aan die ZyDAS Wireless LAN ligt maar kan het er niet afgooien want dan werkt mijn wireless niet meer.

Al vast bedankt voor uw tijd en moeite.

Met Vriendelijke groeten.

Het kan wel werken zonder de applicatie van ZyDas. Het beste kun je de software helemaal verwijderen inclusief drivers via het Configuratiescherm, de pc uitzetten, usb stick verwijderen, de pc weer aanzetten en controleren of er nog restanten van de applicatie zichtbaar zijn. Zo niet dan de usb stick plaatsen en de drivers laten installeren als Windows er om vraagt. Je verwijst dan naar de juiste map op de cd. Je installeert dan dus niet de bijbehorende applicatie.

Het kan wel werken zonder de applicatie van ZyDas. Het beste kun je de software helemaal verwijderen inclusief drivers via het Configuratiescherm, de pc uitzetten, usb stick verwijderen, de pc weer aanzetten en controleren of er nog restanten van de applicatie zichtbaar zijn. Zo niet dan de usb stick plaatsen en de drivers laten installeren als Windows er om vraagt. Je verwijst dan naar de juiste map op de cd. Je installeert dan dus niet de bijbehorende applicatie.

Ik zal het gelijk proberen bedankt voor je advies

Ik zit met een probleem als ik de drivers installeer, dan krijg ik een fout melding dat hij niet goed installeert. dus werkt het ook niet. weet iemand nog een antwoord of waar ik de Windows xp drivers kan vinden?

Staat bij Hardwarebeheer het apparaat in de lijst? Staat daar een uitroep/vraagteken bij? Dan rechtermuisknop op het apparaat en kiezen voor Stuurprogramma bijwerken en kiezen om zelf een locatie aan te wijzen voor de drivers. Dan verwijzen naar de map met drivers op de cd-rom van de stick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan