Zylom

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinie

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo daar!

Heb zo juist een nieuwe desktop pc gekocht met Windows 8 Home.
Maar we kwamen achter dat Zylom games niet wil starten.
We hebben een Funpass bij Zylom waarmee we spelletjes kunnen downloaden en instaleren.
Instaleren gaat volgens mij helemaal perfect.

Als ik op de snelkoppeling dubbel klik dan zie ik het rondje draaien naast de muis pijl.
Later stopt die ermee en gebeurd er vervolgens niets.

Normaal krijg je een scherm waarop je in moet loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord van Zylom.
Deze krijg ik totaal niet.

Is hier iets aan te doen of is er een ander manier om dat wel te krijgen?

Alvast bedankt.
Vincent (Vinie)

Op windows 7 wou het nog wel eens werken als je rechtermuisknop op de pictogram deed en dan uitvoeren als administrator, weet niet of dit met windows 8 ook kan?

Hoi vinie,
Alle spellen die vanaf nu live gaan zijn Windows 8 compatible, dus elke nieuwe release. Verder is de top 20 van populairste spellen volledig compatible, de rest van de top 100 uiterlijk eind november en de overige games uiterlijk eind 2012.

Hallo.

Kan nergens op de site ontdekken waar de top 20 staan.
Zie alleen de populairste spellen.
Maar hierbij staan de spellen niet bij die wij willen gaan spelen.

Hoop iemand mij de wegwijs kan vertellen.

Vincent (vinie).

Hallo vinie,

Wij lopen een beetje vertraging op. De rest van onze spellen zal eind januari 2013 volledig compatible zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Fijne Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar!
ZylomHelp

Hallo vinie,

Wij lopen een beetje vertraging op. De rest van onze spellen zal eind januari 2013 volledig compatible zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Fijne Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar!
ZylomHelp

hallo,
ik heb exact het zelfde probleem.
en volgens mij is het al eind januari geweest?
ik vind dit erg jammer want sinds ik mijn nieuwe laptop heb
kan ik geen spelletjes meer spelen...

Gr denise

Hoi Denise,
Alle spellen die vanaf 22 october 2012 live staan zijn Windows 8 compatible, dus elke nieuwe release. Verder zij de rest van de spellen volledig compatible uiterlijk eind februari 2013. Onze excuses voor het ongemak.

ZylomHelp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan