zyxel 2602 Wireless prob

Status
Niet open voor verdere reacties.

markversteeg1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Ik heb sinds kort de zyxel 2602 via TIS. Maar ik heb er een probleem mee. Ik gebruik de wireless optie van zyxel. Het probleem is dat verbinding zo maar uitvalt, de terwijl de onvangst goed is. Heb gemiddeld 3 streepjes van 5 streepjes branden, van de ontvangst balkje. Dat is goed dus. Maar hij gooit me spontaan zomaar er uit. En na ongeveer 10/20 seconden krijg ik weer verbinding. Heb het ook al met een andere wireless kaart geprobeerd, maar blijf het probleem houden. Moet ik soms de firmware updaten??? Omdat er een foutje zit in de ios van de router??

Me volgende vraag is: Je kan de channel id veranderen van de wireless. Je heb verschillende keuze van MHZ's. Wat is hier het nut van??

Bedankt

Mark

Als ik me niet vergis zou er een update zijn ? Heb je daar al naar gekeken ?

Idd, na even zoeken. Heb ik een update gevonden, er zat een fout in firmware. Zodra je p2p programma gebruikt, klapt de modem er uit. Tot nu werkt alles perfect! Maar vind het slechte service van TIS, dat je er zelf naar moet zoeken. Ze hadden ook een mail kunnen versturen, met daar in het probleem + oplossing.

Maar mijn 2e vraag is helaas nog niet beantwoord, iemand daar een antwoord op?

Je zou kunnen overwegen om je kritiek richting Tiscali kenbaar te maken ipv alleen hier te plaatsen.

Heb je voor je tweede vraag ook de handleiding doorgenomen ?

Een mailtje heb ik al naar tiscali verstuurd ;) . In de handleiding staat er niks over. Want het is een zeer beknopte handleiding.

Geplaatst door markversteeg1
Want het is een zeer beknopte handleiding.

Volgens mij is het een gecombineerde handleiding voor 2 produkten en behoorlijk dik.

Het enige wat er bij mijn router pakket zat, waren 2 dunne boekjes. Maar jij heb ook een pakket van tiscali? Aangezien jij er veel over weet?

Nee maar op de site van Zyxel staat wel het eea.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan