ik wil juist anders hebben
mijn syslink router is mijn hoofd router
ik wil router van telfort de Zyxel als 2de plaatsen alleen voor de telefoon en voor de rest nix
je krijgt als volgt :
adsl verbinding
|
|
|
Syslink router --------> computer, computer 2, computer 3
|
|
|
|
Zyxel--------> VoiP Telefoon
hoe stel dat ik dat in de zyxel router van telfort
ik wil hem als switch maken of door kunnen verlinken die alleen maar de telefoon pakt
omdat op de syslink router geen Voip heeft
het volgende wat ik heb geprobeerd is
router in de adsl verbinding en een andere in de andere adsl verbinding
de 2 routers kunnen niet alle bij van de zelfde providers te gelijk inloggen
dan word 1 de baas.
de syslink als hoofd router wil is omdat de internet beter word verdeeld en ik heb minder verlies
maak ik hem als switch en de zyxel als hoofd merk ik dat de zyxel de internet verbinding klein beetje langzamer maakt
ik zou graag hulp daarover willen hebben om de zyxel als switch te krijgen alleen voor telefoon te kunnen gebruiken
mijn syslink router is mijn hoofd router
ik wil router van telfort de Zyxel als 2de plaatsen alleen voor de telefoon en voor de rest nix
je krijgt als volgt :
adsl verbinding
|
|
|
Syslink router --------> computer, computer 2, computer 3
|
|
|
|
Zyxel--------> VoiP Telefoon
hoe stel dat ik dat in de zyxel router van telfort
ik wil hem als switch maken of door kunnen verlinken die alleen maar de telefoon pakt
omdat op de syslink router geen Voip heeft
het volgende wat ik heb geprobeerd is
router in de adsl verbinding en een andere in de andere adsl verbinding
de 2 routers kunnen niet alle bij van de zelfde providers te gelijk inloggen
dan word 1 de baas.
de syslink als hoofd router wil is omdat de internet beter word verdeeld en ik heb minder verlies
maak ik hem als switch en de zyxel als hoofd merk ik dat de zyxel de internet verbinding klein beetje langzamer maakt
ik zou graag hulp daarover willen hebben om de zyxel als switch te krijgen alleen voor telefoon te kunnen gebruiken
Laatst bewerkt: