ZYXEL NBG460N niet als router in te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hk291053

Verenigingslid
Lid geworden
21 mei 2007
Office versie
miDer
Beste Helpmij,

Ik heb bovengenoemde router in bezit en wilde graag de firewall instellen. Toen ik in de router ging kijken kon ik helemaal niets vinden, terwijl op plaatjes op het internet wel te zien was dat er meer instellingen zijn dan bij mij zichtbaar. Nu zag ik ineens dat mijn ZYXEL niet ingesteld staat als Router maar als Access Point. Als ik dit wil veranderen, dan zie ik even de keuzemenu's verschijnen, zoals firewall,, maar de ZYXEL sprint daarna gelijk weer in de Access Point modus. Hij wil dus niet in de Router modus. Ik begrijp niet waarom dit niet kan. Ik heb Internet van Tele2 en de ZYXEL is verbonden met het modem van Tele2, Hier staat op Versatel Davolink. Heeft iemand een idee hoe ik wel de ZYXEL als Router kan instellen?

Alle hulp is welkom,

Thanks,

Herman Koch.

Ik weet niet of je er al uit bent, maar het stat in de Sys Op Mode.
Wat gebeurt er als je router aanvinkt en daarna gelijk Apply aanklikt?

Waarschijnlijk moet je wel het eea opnieuw configureren.
Peter
NBG460N

Beste Flat63,

Bedankt voor je reactie. Ik ben er in zoverre uitgekomen, dat ik van Tele2 overgestapt ben naar snel internet van UPC. Toen ik alle apparatuur van UPC had geïnstalleerd en de Zyxel Router gereset had, kwam de Router uit zichzelf in de Router modus. Mijn conclusie was derhalve dat het Tele2 Modem iets in zich had, waardoor de Zyxel niet in de Router stand wilde komen, maar alleen als een hub wilde werken.

Nogmaals bedankt,

Groetjes,

Herman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan