Zyxel p-2602 modem/router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aad1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Goedendag, zal me gelijk even voorstellen, mijn naam is Aad en ben woonachtig in Achthuizen zuidholland. Ben hier nieuw omdat ik een probleem heb met mijn router.

Hoop dat hier mensen zijn die me misschien kunnen helpen.

Het probleem is als volgt, ik gebruik al 3 jaar nu de zyxel modem/router van telfort.
Altijd zonder problemen, heb 2 laptops draadloos verbonden met mijn thuisnetwerk, kan ook zonder problemen van de ene in de andere komen en bestanden delen en overzetten.

Nu heb ik sinds een week een western digital media streamer in huis en deze via een patchkabel aan mijn router hangen en in het netwerk opgenomen. Maar zodra ik media via mijn laptop wil streamen dan crasht mijn router en gaat opnieuw opstarten. Zodra ik mijn laptop ook met een kabel aansluit op mijn router gaat het wel goed.
Nu heb ik ook gemerkt als ik 1 laptop bedraad en de ander draadloos aansluit dat het dan ook fout gaat als ik bestanden van de draadloze laptop naar de draadloze wil sturen dat het dan ook fout gaat, de router crasht dan weer.

Weet iemand hier een oplossing voor ??

B.v.d. Aad

En als beiden bedraad zijn gaat het wel goed ? Hoe groot zijn de bestanden ?

Al is het een heel klein text bestandje dan gaat het al fout, en ja zodra beiden bekabeld zijn, of beiden niet bekabeld dus via het draadloos netwerk zijn, dan gaat het prima.

Alleen als er 1 bekabeld is dan kan ik vanaf de bekabelde laptop wel een bestand op de niet bekabelde laptop krijgen, maar niet vanaf de draadloze naar de bekabelde, ik kan wel door de gedeelde mappen bladeren maar zodra ik iets over wil zetten, dan stort de router in en reboot.

Heb je dan ook allerlei processen lopen resp torrents ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan