Zyxel router blijft hangen bij DSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb sinds enkele weken problemen met mijn router: een Zyxel P-2602R-D1A. Als ik hem uit heb gehad en hem aan zet. Start hij normaal op tot het DSL lampje. Die blijft knipperen en gaat dan ineens uit. Dan gaat hij weer knipperen en gaat vervolgens weer uit. Hij wil gewoon niet verder. Ik heb ADSL internet van Telfort. Ik heb al gebeld en ze komen over "enkele dagen" een nieuwe brengen. Ik wil graag internet in die "enkele dagen":mad:.
Wat heb ik geprobeerd?
Alle kabels vervangen, splitter is nieuw. Router gereset. Zeg maar alles.

Het heeft allemaal niet gewerkt:mad:. Ik wordt er gek van:mad::mad::mad::mad:! Hebben jullie een oplossing?

Alle aansluitingen eruit.
Pas na een minuut weer aansluiten.
Internet pas als alle leds zijn opgelicht.

Hardware kan ook kapot gaan hoor!

Laatst bewerkt:
Het kan heel snel gaan met Telfort. Ik had laatst ook problemen met dit type modem en kreeg de volgende dag al een nieuwe toegestuurd.
Gewoon even geduld hebben, grote kans dat er iets mis is met je modem.

NB. deze link heeft Telfort ook aan je doorgegeven neem ik aan?
http://forum.telfort.nl/topic7298.html

Bij de probleemoplosser van telfort kom ik uit op: onbekend probleem, wij verzoeken u contact op te nemen met de klantenservice.

Over die link: daar hadden ze het niet over gehad, aangezien ik geen internet heb
Dat klinkt inderdaad heel logisch :D

Wacht in ieder geval even af totdat je het nieuwe modem kunt installeren. Als je de stappen hebt doorlopen en er geen mankementen aan de bedrading en splitter voorkomen kan het best eens aan het modem liggen.

Succes.

Dus de Zyxel router is stuk:confused:. Dat vermoedde ik al. Jammer. Ik zal in ieder geval wachten op de nieuwe en laten weten als hij er is.

Laatst bewerkt:
Hij is er:D! Een Zyxel p-2602hw-d1a en er zit WiFi op. Probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan