Zyxel2602h/hw

Status
Niet open voor verdere reacties.

timber

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
19
Beste mensen,

ik hen Telfort internet en telefonie van Telfort. Ik heb twee telefoonnummers.Het ene werkt wel, het andere meestal niet.
Ik heb: een modem Zyxel2602h/hw
de nieuwste software geïnstalleerd,
het modem diverse malen gereset en de telefoons opnieuw geïnstalleerd,
een andere telefoon aangesloten,
DTMF in FSK omgezet,
het compressie type omgezet,
resetten biedt korte tijd soelaas en dan is het weer mis.

Ik weet het niet meer. Wie biedt hulp? Alvast bedankt.

Timber
 
Verantwoordelijkheid van de provider (=Telfort) loopt t/m het Zyxel routermodem.
Je moet dus bij Telfort zijn voor ondersteuning.

Tijs.
 
Telfort zal na alle waarschijnlijkheid als eerste een reset naar de fabrieksinstellingen aanbevelen. Aangezien dat niet werkt zal er meer aan de hand zijn. Alleen Telfort kan dit probleem voor je oplossen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan