Zyxell P-2602H-D3A port forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shalix

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,

Ik heb de poorten geforward voor een spel genaamd Dungeon Siege. Ik heb daarbij deze site gevolgd: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HW-D3A/Dungeon_Siege.htm

Het is wel een wat ander model, maar lijkt er op. Ik heb daarnaast ook het programmatje van ze gedownload dat checkt of de poorten inderdaad geopend zijn. Dit blijkt niet het geval te zijn. Ze komen echter wel open te staan als ik de firewall van de router aanpas.

WAN to WAN en WAN to LAN staan standaard op "Drop". Als ik deze echter op Permit zet dan komen de poorten wel open te staan. Ik ben echter bang dat dit niet al te veilig is en dus vandar deze post.

Is het veilig om de firewall zo in te stellen? Zo niet, wat kan ik dan het beste doen?

Alvast bedankt,

Shalix

je hebt toch wel je ip ingevuld op die lege plaatsen?
en daar waar server-ip staat je eige ip neergezet?
zo niet? draai je windows? ga dan naar cmd. windowstoets + r -> cmd -> enter, en dan in het zwarte vlak ipconfig /all doen.
en daar het ip dat bij je standaard netwerkadapter staat invoeren bij het port forwarden.

bij server ip adress heb ik mijn eigen ip adress ingevuld (192.168. 1. 37). De default server staat nog op 0.0.0.0, maar dat zou geen probleem moeten zijn geloof ik. Verder heb ik mijn ip adress ook vast gezet bij de configuratie van de netwerk adapter.

Ik heb verder windows 7 ultimate x64. Bij start en end port heb ik de juiste nummers ingevuld, alleen bij port translation wist ik niet wat er ingevuld moest worden en heb ik leeg gelaten. Ik had het al een keer getest door dezelfde nummers van de poorten daar ook in te typen, maar dat hielp niet.

ok, ja sorry. ik heb er geen ervaring met die router.

Ok, geen probleem. Misschien weet iemand anders een oplossing. Iig bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan