Laatste bijdragen

• A
    arnoud71 reageerde op het onderwerp Externe HDD of externe SSD.
    Ja, daar heb je een goed punt. Ik heb wel jaren geleden een ext. harde schijf gehad, waar dit ook speelde. Toen heb ik een andere...
  • L
    Loabarg heeft het onderwerp KPI Dashboard geplaatst in Excel.
    Excel virtuozen ik zou graag een dashboard willen waar per locatie de 6 onderdelen worden weergegeven in score ja / nee / deels met de...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp toetsenbord werkt niet na opstarten.
    https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/met-het-hulpprogramma-systeembestandscontrole-ontbrekende-of-beschadigde-systeembestanden-herst...
  • J
    jojajuji heeft het onderwerp toetsenbord werkt niet na opstarten geplaatst in Windows.
    als ik w11 opstart in de bios omgeving werkt mijn toestenbord prima. als ik gewoon opstart doet hij het soms wel soms niet. soms doet...
  • Aar
    Aar waardeerde huijb's bericht in het onderwerp Video downloaden met Leuk Leuk.
    Dat is correct en daarom gaat deze op slot.
  • huijb
    huijb reageerde op het onderwerp Video downloaden.
    Dat is correct en daarom gaat deze op slot.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Video downloaden.
    RTL Nieuws even mailen? Die zijn de rechthebbenden. Anders hadden ze wel een downloadknop aangeboden.
  • edmoor
    edmoor waardeerde snb's bericht in het onderwerp Opgelost Datum bestanden aanpassen met Leuk Leuk.
    Sub M_snb() Set sa = CreateObject("shell.application").Namespace("D:\SNB_\foto\").Items With...
  • S
    Senso heeft het onderwerp Video downloaden geplaatst in Foto- Video- Geluidbewerking.
    De video op deze pagina wil ik downloaden, maar lukt niet met Video DownloadHelper en ook niet met RealPlayer. Hoe krijg ik dat wel voor...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp externe USB 3 HDD schrijfsnelheid.
    Een exFAT-geformatteerde harde schijf kan inderdaad traag zijn, vooral op mechanische harde schijven, omdat exFAT geoptimaliseerd is...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Externe HDD of externe SSD.
    Ja, goed gezien. Dat heeft natuurlijk geen zin. Kijk eens wat CrystalDiskInfo en CrystalDiskMark zegen. Gezondheid, waarden? Plaats...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Externe HDD of externe SSD.
    Die 40kb uit een eerder topic duid op een heel ander probleem, dat nog niet is opgelost. Vraag is of een andere schijf dit probleem wel...
  • F
    Frits M reageerde op het onderwerp Opgelost Datum bestanden aanpassen.
    Alvast bedankt, niet eerder met scrips gewerkt, dus ga het proberen om te zetten in een vba loop. (Het gaat om ca 4000 bestanden) Kom...
  • F
    Frits M waardeerde edmoor's bericht in het onderwerp Opgelost Datum bestanden aanpassen met Leuk Leuk.
    Dat kan bijvoorbeeld met een stukje VB Script in plaats van VBA: Pad = "C:\Users\Ed\Pictures" Bst = "Auto.jpg" Set objShell =...
  • A
    arnoud71 reageerde op het onderwerp Externe HDD of externe SSD.
    Ik wist niet dat er al een USB 4 standaard was. Helaas ondersteunt mijn pc nog geen USB 4, misschien zou ik dan met een moederbord...
Terug
Bovenaan Onderaan