Laatste bijdragen

• femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Wat gebeurd er toch met het Bureaublad.
    Wanneer bureaubladiconen wit worden in Windows, kan dit duiden op een probleem met de pictogramcache of een conflict met de...
  • R
    Rikimaruu reageerde op het onderwerp Evaluatiematrix met Excel/VBA.
    Volgorde is als volgt: Klant levert Intake_Form aan + dataroom => informatie gaat naar Project_Input aangevuld met informatie die nodig...
  • R
    Robert Smidt reageerde op het onderwerp Scherm splitsen in excel.
    Bedankt voor jouw reactie. Helaas zie ik bij mij geen klein balkje boven de verticale schuifbalk.
    • 1752738071382.png
  • V
    Hallo, Ik heb onderstaande geproduceerd om uit te voeren op alle 30 sheets. Echter moet dat niet gebeuren op de sheets Totaal op sheet...
  • Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Wat gebeurd er toch met het Bureaublad.
    Die "Weergave-Update" van het Bureaublad gebeurd al binnen 20 seconden na een Reboot en zelfs zonder enige tussenkomst of verwerking van...
  • peter59
    @laforge2 Kom dan eens met een goed gelijkend voorbeeld want het blijkt nu dat dit wel heel karig is. Want nu gaat het een gokspelletje...
  • J
    jafrako heeft het onderwerp Opgelost Word 365 geplaatst in Word.
    Mijn Word en Outlook werkten plotseling vreemd of geheel niet. Uren gepuzzeld voor ik erachter kwam dat die AI gruwel het had...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp A1B2C3 ellende.
    Key? Dat A1B2C3 is eigenlijk niets anders dan een bot-controle in Windows. Een soort 'domme' captcha.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp A1B2C3 ellende.
    Niet prutsen. Goeie kans dat die key in de UEFI zit ingebakken. Als dat ding heel oud is dan niet. Hang in dat geval de schijf even...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp COMFAST CPE.
    Ik vermoed van wel. Maar als ik probeer te downloaden dan gebeurd er bij mij niks. Mogelijk omdat het een pdf is met heel veel chinese...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp 2 grote schermen?.
    @OctaFish . De technische reden is dat de USB-C in de laptop enkel voor data en power is. Dus geen thunderbolt zoals bij duurdere...
  • L
    De termijnbedragen zijn wel per maand, maar wordt door mij als gebruiker dus tussentijds aangepast. Als ik vind dat ik teveel of te...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp Wat gebeurd er toch met het Bureaublad.
    Dit is wat AI heir van vindt: AI-overzicht Het is normaal dat de Windows Verkenner zich even ververst en de pictogrammen even blanco...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp A1B2C3 ellende.
    Je was niet de enige: https://www.helpmij.nl/forum/threads/windows-10-blijft-iedere-keer-weer-vragen-om-a1b2c3-in-te-voeren.966215/
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp A1B2C3 ellende.
    Als je Windows 9 gaat proberen wil ik ook wel weten waar je die vandaan hebt 🤔
Terug
Bovenaan Onderaan