Laatste bijdragen

• O
    Organist49 reageerde op het onderwerp Calibre FT knop.
    Dit is mijn zoekbalk: maar ik heb het al gevonden: de FT knop opent in een nieuw scherm. Zie ook https://calibre-ebook.com/nl/new-in/fifteen
    • 1753126265584.png
  • OctaFish
    Het symbooltje geeft volgens mij aan dat je microfoon uit staat. Aan jou om te beoordelen of dat handig is :).
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Calibre FT knop.
    Welke versie gebruik je ? Want niets van wat je tot nu toe vertelt zit in de huidige versie. Ik ken maar één knopje met een...
    • IMG_1707.jpeg
    • IMG_1708.jpeg
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp verlopen net koppeling.
    Hoe bedoel je 'versleuteld'? Of bedoel je dat het statisch is, zodat je bijv. via de oude Google niet meer in het toenmalige aangelegde...
  • Gimli
    Gimli reageerde op het onderwerp verlopen net koppeling.
    Hey bedankt Aar.., ik had al zo'n vermoeden. in dit geval gaat 't niet zozeer om de web pagina's, die heb ik al gesaved. het is meer...
  • O
    Organist49 reageerde op het onderwerp Calibre FT knop.
    In de zoekbalk links van het tandwieltje.
  • S
    Ik ben bezig geweest met tabellen en database op nieuw te koppelen nadat ik record 716 volledig heb weten te verwijderen. De database...
  • R
    Beste mensen, Ik heb weer eens een vraagje. Sinds enige dagen verschijnt er in de linkerbovenhoek van mijn scherm een irritant rood...
    • Screenshot_1.png
  • Warme bakkertje
    Bedoel je zoiets?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp verlopen net koppeling.
    Ken je het Internet Archive? Hier vind je allemaal statistische websites die daarin geïndexeerd zijn. Mogelijk staat jouw website er ook...
  • mvdvlist
    mvdvlist heeft het onderwerp Leuk bestandje geplaatst in Windows.
    Ik heb met behulp van Copilot twee bestandjes gemaakt in ps1, die een bestand of map kunnen kopiëren naar diverse andere locatie`s. Kan...
  • OctaFish
    Moet zijn: "Heb je de excel.exe gevonden dan klik je daar met de Rechtemuisknop op, en kies je Eigenschappen. Vervolgens klik je daar op...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Extra helderheid.
    Een monitor(scherm) heeft een maximum luminantie. Daar moet je het mee doen. Wil je meer: firestarter over de monitor gieten, en...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp 2 grote schermen?.
    @Tomine Ryan: je hoeft echt niet in elk draadje alles wat al eerder geschreven is te bevestigen. Nieuwe inzichten? Graag en meer dan...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Catogeriën Outlook nieuw.
    Dat klopt, zal ik niet ontkennen. Maar als het goed is, doe je dat maar één (of twee) keer. Importeren vanuit Excel gaat ook prima.
Terug
Bovenaan Onderaan