Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Samsung 52s internet verbinding lukt niet.
    Ik gok een PEBCAK-probleem. Of je logt op het verkeerde accesspoint in, of je password is toch ergens fout. Kan je anders niet via WPS...
  • B
    basblok reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Dus blijkt de juiste oplossing helemaal nog niet zo eenvoudig te zijn.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Mijn advies: Gebruik gewoon een online formulier, zoals Google Forms, of Microsoft Forms. Die kan alles in een excel-spreadsheet opslaan.
  • mvdvlist
    mvdvlist reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Inderdaad, dit werkt wel, maar iedere ontvanger moet dan Excel hebben, de macro beveiliging uitgeschakeld en noem maar op. En de mensen...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Beste kans is om een onlineformulier te gebruiken. Meer dan zat plugins voor Wordpress of formuliergenerators te vinden. Dan omzeil je...
  • B
    basblok reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Dat is ook precies waarom ik dit item voorleg bij het forum. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Hier moet toch iets voor te vinden...
  • B
    Bedankt voor de bijdrage. Het is gelukt. Ik heb een werkende vba aan het knutselen geweest voor zowel windows als Mac. Met dank voor de...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Verzenden formulier.
    Vast wel. Maar je bent wel heel erg afhankelijk van de software die de ontvanger heeft geïnstalleerd. Daarnaast moeten de macro...
  • B
    basblok heeft het onderwerp Verzenden formulier geplaatst in Excel.
    Geacht forum, Ik heb een formulier dat ik als bijlage naar mensen wil sturen en waar de leden een vraag moeten aanvinken. Vervolgens...
  • L
    Ik probeer mijn smartphone te verbinden met mijn internet modem van online.nl type Zyckel. Via de wifi mogelijkheid lukt het niet. Ik...
  • J
    Voor de Mac gebruikers: ALs je bestanden vanuit VBA moet opvragen in Mac Excel VBA, kijk dan hier eens...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp HP Laptop Batterij vervangen.
    Wat batterijen betreft is er niet veel verschil. Tegen de tijd dat de originele batterij het begeeft is de laptop al een aantal jaren...
  • reuslucius
    Hallo Allemaal Ik heb 1 hp laptop waarvan ik de batterij moet vervangen. De huidige batterij is 10,8 volt en 4910 MAH 55 w Online zie...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp mijn vintage computer..
    Kijk eens of de manual overeenkomt met het model? Je zou zomaar een ander model kunnen hebben als de pin-indeling anders is?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Kan pinnacle niet opstarten..
    Niet rot bedoeld, maar misschien moet je eens naar betere software kijken. Pinnacle staat al een decennia bekend erop dat het een brak...
Terug
Bovenaan Onderaan