Laatste bijdragen

• peter59
    peter59 waardeerde popipipo's bericht in het onderwerp Opgelost iban nummer selectie met Leuk Leuk.
    Alle 3 doen wat je wilt, alleen op een andere manier.
  • G
    gerardbaart reageerde op het onderwerp geluidsproblemen in linux mint.
    de eerste keer opstarten vanaf usb. Daarna mogelijkheid om te installeren op harde schijf. dat dus ook gedaan. chromebookje start nu op...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp CDROM naar USB.
    Dat is niet de bedoeling. Acronis hoort op de C-schijf (OS) te staan en daar start je Acronis en maak je een back-up. Die zal wel onder...
  • J
    J.v.D reageerde op het onderwerp Opgelost iban nummer selectie.
    Beste Ahulpje dit is wel wat ik bedoelde bedankt grt
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost iban nummer selectie.
    Of een beetje omdenken. Het geheel is heel mooi te verwezenlijken met power query. Hier hoef je maar eenmalig je bewerkingen uit te...
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp CDROM naar USB.
    De cdrom is voor een backup te maken van de c-schijf.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp CDROM naar USB.
    Bedoel je de software/programma? Of is dit een recovery disk voor het herstel? Die kun je niet één op één kopiëren. Dan moet je via het...
  • J
    J.v.D heeft het onderwerp Opgelost iban nummer selectie geplaatst in Excel.
    Beste, Na import en verwerking van de bank csv staan de gegevens op het datablad. het format van de drie banken rekeningen zijn gelijk...
  • M
    mcl heeft het onderwerp CDROM naar USB geplaatst in Andere hardware.
    Hallo, ik heb ACRONIS op een CD-ROM staan, Nu wil ik dit op een USB stick hebben. Ik heb de inhoud van de CDROM gekopieerd naar de USB...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Mail vergroot.
    Plaats dan eens een screenshot van het schermdeel met de 'mappenbalk' (je bedoelt denk ik het Navigatievenste?) en de knoppenbalk, want...
  • ladycreative
    ladycreative reageerde op het onderwerp Opgelost Mail vergroot.
    Ik ga even testen of dit werkt
  • ladycreative
    ladycreative waardeerde OctaFish's bericht in het onderwerp Opgelost Mail vergroot met Leuk Leuk.
    Dat is voor het eerst dat ik lees dat iemand iets niet kan lezen omdat de tekst te groot is :). Maar je kunt dat simpel oplossen met de...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Mail vergroot.
    Dat is voor het eerst dat ik lees dat iemand iets niet kan lezen omdat de tekst te groot is :). Maar je kunt dat simpel oplossen met de...
  • ladycreative
    ladycreative reageerde op het onderwerp Opgelost Mail vergroot.
    Hey, Er staat geen zoomschuifje. Daarvoor is het te vergroot en niet in te zoomen.
  • P
    Pletter reageerde op het onderwerp Opgelost Combinaties van letters.
    AHulpje, de bijlage in #5 laat ook de combinaties aaaa,bbbb,ccccc,dddd dus dubbele letters zien. Het zijn altijd enkele letters , dus...
Terug
Bovenaan Onderaan