Laatste bijdragen

• Aar
    Aar waardeerde Gillian's bericht in het onderwerp Opgelost PC Start op in BIOS Mode met Leuk Leuk.
    ik ga er een kopen en meld me weer terug als dit is gebeurd 1756320758 Het was de batterij Hartelijk dank
  • G
    Gillian reageerde op het onderwerp Opgelost PC Start op in BIOS Mode.
    ik ga er een kopen en meld me weer terug als dit is gebeurd 1756320758 Het was de batterij Hartelijk dank
  • Johannes1956
    Ja, meestal ligt de oplossing insteken in een andere USB-ingang op de computer is soms geen verklaring voor 🤔
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost PC Start op in BIOS Mode.
    Ik zet ook in op een lege batterij op je moederboard.
  • G
    Gillian heeft het onderwerp Opgelost PC Start op in BIOS Mode geplaatst in Windows.
    Sinds Zondag als ik mijn PC opstart Krijg ik het volgende beeld te zien (zie bijlage) ik druk dan op F1 en dan houd mijn kennis van...
    • IMG_20250827_091409_7.jpg
  • B
    bartvt78 reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Hey AlexCEL, ik kwam net dezelfde probleem tegen bij het invullen. Deze werkt maar voor de eerste maanden.
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Beelscherm resolutie.
    De info van de grafische kaart opgeven heeft meer nut.
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Ik heb wat voorbeelddata ingevuld, maar dat komt nog niet in de juiste kolommen... Maar ik ga er vandaag ook niet meer over nadenken.
  • B
    Ik ga het even laten rusten. Nu werkt het helemaal niet meer. Ik krijg er even een punthoofd van. Jou laatste file werkt wel zo te zien...
  • V
    vinie heeft het onderwerp Beelscherm resolutie geplaatst in Beeld & Geluidsapparatuur.
    Goede avond. Mijn beelscherm hersteld niet naar zijn normale waarde. Mag hem ook niet schalen enz. Vernieuwingsfrequentie staat op 60Hz...
  • V
    vinie reageerde op het onderwerp Zwart scherm.
    Heb de pc maar weer ingepakt en morgen maar weer weg brengen. Snap er niks van. Zie zo ook mijn andere problemen met beeld scherm
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Je kan er een 'als.fout' functie vooraf inbouwen, maar als ik alleen december invul komen de gegevens niet in de juiste kolommen. Ik...
  • B
    Bij deze een uitgeklede versie, waarbij ik de 0 heb weggekregen, maar nu blijft er #Waarde! staan als alles leeg is. Ik heb de ranges...
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    In het voorbeeldbestand niet. Misschien kun je het echte bestand plaatsen zonder gevoelige info.
  • B
    Goede avond HSV en anderen. Hartelijk dank voor de formule. Ik heb jou formule geplakt in de "echte" file. Deze geeft nog steeds een 0...
    • Scherm­afbeelding 2025-08-26 om 20.14.16.png
Terug
Bovenaan Onderaan