Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp foutmeldingen apparaat beheer W11 Pro.
    Het zal niet de oorzaak zijn van de problemen die je beschrijft. Volgens Google: Een gele driehoek naast het "XTU Component Device" in...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp foutmeldingen apparaat beheer W11 Pro.
    ? Wat de functie is weet ik niet. Ik lees verder dat het om twee Services zou gaan die je kunt uitschakelen. De Extreme Tuning Utility...
  • AlexCEL
    AlexCEL waardeerde bartvt78's bericht in het onderwerp Fout in formule met Leuk Leuk.
    Hartelijk dank. Ik heb wat ik nodig heb. De hulp was zeker welkom. 1756478135 Hey AlexCEL of andere forumleden. Ik heb nog 1 iets dat...
  • B
    bartvt78 reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Hartelijk dank. Ik heb wat ik nodig heb. De hulp was zeker welkom. 1756478135 Hey AlexCEL of andere forumleden. Ik heb nog 1 iets dat...
  • Paul Postma
    Het systeem in het algemeen is trager geworden. Instagram werkt amper meer, mn 'Reels' krijg ik niet aan de 'praat' Het verder wél last...
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Je wilt dus het gemiddelde per MAAND. Dat stond er niet, vandaar mijn verwarring. Oplossing: op hulpblad in cel U3 de volgende formule...
  • B
    bartvt78 reageerde op het onderwerp Fout in formule.
    Hey AlexCel, ik ben gisteren avond bezig geweest met jou oplossing. Ik merk wel dat er in het tabblad Jaaroverzicht nog geen gemiddelde...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp foutmeldingen apparaat beheer W11 Pro.
    Heb je er last van? Werkt er iets niet? Anders gewoon negeren. The Intel® Extreme Tuning Utility (Intel® XTU) is used to overclock...
  • Paul Postma
    Paul Postma heeft het onderwerp foutmeldingen apparaat beheer W11 Pro geplaatst in Windows.
    Ik kom, tot mijn schrik, deze meldingen tegen in apparaat beheer Windows 11 Pro: Wat kan ik hiertegen ondernemen?
    • 1756386354386.png
    • 1756386421460.png
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Groeperen rijen in sorteren.
    Dit is volgens mij de eenvoudigste manier.
  • R
    Roogiieer reageerde op het onderwerp Groeperen rijen in sorteren.
    Ik hoop dat dit zo werkt :)
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Groeperen rijen in sorteren.
    Als je een voorbeeldje bestandje upload dan wordt je op je wenken bedient. Met een fotootje kunnen we niks. Gebruik dan fake gegevens.
  • B
    benfrank reageerde op het onderwerp Opgelost Tekst met een uitkomst.
    Dank jullie wel. Met bijde oplossing kan ik uit de voeten.
  • R
    Roogiieer heeft het onderwerp Groeperen rijen in sorteren geplaatst in Excel.
    Hallo, Ik ben een zwemmer en hou in excel mijn gezwommen tijden bij, bij specifieke setjes. Nu heb ik het in een tabel gezet zodat ik...
    • Scherm­afbeelding 2025-08-28 om 11.50.29.png
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp BSOD.
    Algemeen: De IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BSOD-fout met ntoskrnl.exe duidt op een driver- of hardwareprobleem, vaak veroorzaakt door defect...
Terug
Bovenaan Onderaan