Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp SSD schijf niet herkend.
    Zit er een M.2 disk in je Windows 11 machine? Dan kan het zijn dat niet alle SATA poorten beschikbaar zijn.
  • S
    Steffanie52 reageerde op het onderwerp SSD schijf niet herkend.
    Klopt en hij is dus en zichtbaar en leesbaar en beschrijfbaar via usb. Echt zo vreemd dit.
  • edmoor
    Precies. Misschien toch meer even een backup maken naar een andere schijf. Dan kan je hem daarna in Windows 11 formatteren en kijken of...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp SSD schijf niet herkend.
    Als ie door de bios gezien wordt, dan is het niet de kabels of de aansluiting. Maar als ie versleuteld is, dan zou de inhoud ook niet...
  • S
    Nee niet versleuteld en blijf het ook vreemd vinden dat hij dus via een adapter op USB wel zichtbaar is en gewoon gebruikt kan worden.
  • edmoor
    Was 'ie in Windows 10 misschien versleuteld met Bitlocker?
  • S
    De SSD schijf word in de bios herkend maar dus niet in Windows11 (daarvoor in windows10 dus wel). Heb hem tijdens installeren windows11...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp SSD schijf niet herkend.
    Het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hetzij de data-kabel, hetzij de stroomkabel van de SSD niet goed is , of niet goed is...
  • edmoor
    Die F880 lijkt me correct:
    • Philips F880.jpg
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Logische berekening maken.
    Ja, dat klopt toch en is het probleem niet. Dat heb ik twee keer gezegd. Of je moet kunnen aantonen dat het anders zit. Alle cijfers...
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Logische berekening maken.
    Het is volgens mij bruto 606.12 606,12*98% = € 593,998 = € 594,-
  • S
    Beste Popipipo, Dat zijn geen verzonnen bedragen die 12,12. Dat is de korting van 2% op 606,12. Maar goed reken jij eens uit op de site...
  • S
    post 2. Dat is mij volkomen duidelijk maar hoe komt die 606,12 tot stand. Vanaf het begin dus. Het is de premieberekening van Unive kijk...
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Logische berekening maken.
    Die 2% korting zit al verwerkt in je bruto bedrag. Het werkelijke bedrag is dus eigenlijk 2% hoger. =606,12-606,12*0,02 = € 594,00
  • RogerS
    Om de juiste commando's te kunnen aanleren heb je minimaal 1 nog werkende afstandsbediening nodig.
Terug
Bovenaan Onderaan