Laatste bijdragen

• G
    Gijsbert1960 reageerde op het onderwerp Opgelost Stooklijst.
    Hallo SNB Met draaitabel veranderd de opmaak van blad verbruik en dat moet niet
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    Alle extensies die je wilt erdoor laten openen vast toewijzen aan VLC, rechtermuisklik op het bestand/extensie via wijzigen.
  • peter59
    peter59 waardeerde snb's bericht in het onderwerp Opgelost Stooklijst met Leuk Leuk.
    Als je de gegevens in werkblad 'stoken' als database zou structureren, zou al deze code niet nodig zijn. Dan volstaan filters en evt een...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    De bestandstypen van #4 staan niet in je screenshot in #1.
  • Haije
    Haije reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    En als je in de verkenner met rechts op een mp3 klikt, en kiest voor openen met, wat staat dan als voorkeur app?
  • U
    userJan reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    Dan wordt de muziekfile MP4 of MP3 of Flac afgespeeld, echter als ik in de verkenner dubbelklik op dezelfde muziekfile dan wordt de...
  • G
    Beste Ahulpje Met die aanpassing werkt het wel alleen neemt hij niet de opmaak van de cellen mee, ik heb de volgende regel aangepast...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    Wat gebeurt er als je VLC start en dan klikt op Media, Bestand openen en een audio- of videobestand kiest? Zelf heb ik er nog nooit de...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp standaard app vlc.
    Heb je wel opnieuw opgestart? Ik heb ook getracht muziekfile openen standaard met VLC geen resultaat. Andere mediaplayers geprobeerd...
  • U
    userJan heeft het onderwerp standaard app vlc geplaatst in Windows.
    Goedemorgen dames en heren. Vraag, ik heb VLC mediaplayer geinstalleerd, deze wil ik als standaard gebruiken. Ik heb alle muziek...
    • 2025-09-22 10_44_28-Instellingen.jpg
  • xps351
    Ik heb helaas weinig (zeg maar geen) kennis van Sharepoint en kan er ook niet mee testen. Daarom kan ik ook niet meer doen dan het aan...
  • G
    Beste Ahulpje Zoals nu weet men niet waar de lading gelost gaat worden maar moeten we hem wel op tempratuur houden dus komt het...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Stooklijst.
    Dat idee had ik ook al daarom het bestand verwijderd.
  • O
    ok maar ik heb wel de rechten uit gezet bedankt voor het mee denken,
  • RogerS
    Niks om je zorgen over te maken. Het account bestaat al niet meer op het systeem. Enkel nog een nummer zoals afgebeeld, dat je op...
Terug
Bovenaan Onderaan