Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp PDF wordt winmail.dat.
    Ik bedoel: Stap voor stap wat je doet om de mail te versturen, die uiteindelijk in RTF de deur uitgaat met een winmail.dat. na het...
  • M
    marjan1983 reageerde op het onderwerp PDF wordt winmail.dat.
    Ja hij lijkt het te verzenden als RTF terwijl de instellingen toch goed staan. Daarom snap ik het ook niet. Ik mail met office 365...
  • Aar
    Blijkbaar is het toch echt als RTF. Kan je precies en exact vertellen wat je doet nadat je Outlook opent? En over welke versie hebben we...
  • M
    Nee, ik verstuur het al in html. Niet in RTF. Toch blijft ik het probleem houden.
  • Aar
    Als de ander het in winmail.dat ziet, dan stuur je het dus in RTF-modus. Dat is een oer-oude-modus (waarin ik mij nooit heb verdiept...
  • M
    Ik verstuur het juist in html om dit te voorkomen. En ook met platte text heb ik het geprobeerd. Blijf hetzelfde probleem houden.
  • Aar
    Ik heb mijn vorige bericht even teruggetrokken. Ik had mij even ergens in vergist. En wat gebeurt er als je jouw mail in HTML of platte...
  • M
    Ja, klopt. zo is het wel. Het is maar net met welk programma de ontvanger de mail opent. Is dat met outlook dan wordt de mail en...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost MSi recommended installer.
    Ja, goed. Ik heb destijds al aangegeven dat die versie (wat dat dan ook geweest mag zijn) niet deugde. Zag eruit als W98. Is nu 100 maal...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost MSi recommended installer.
    Ik heb meerdere updates gedaan en dat probleem ben ik niet tegen gekomen.
  • Aar
    Dus je veronderstelt in het begin dat de PDF wordt omgetransformeerd tot winmail.dat, terwijl ik daarna concludeer uit mijn kennis en...
  • M
    Nou de pdf zit wel gewoon in de mail die ik binnenkrijg in outlook, dus wordt niet verwijderd.
  • Aar
    Dan wordt de PDF dus verwijderd door de mailserver. Zal wel met veiligheid te maken hebben. Misschien zit er wel iets in wat het als...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost MSi recommended installer.
    Oké, bedankt. Totaal onbegrijpelijk dat deze versie 25H2 wel goed overkomt op de 'nieuwe' pc. Het leek wel als je een vergelijking maakt...
  • M
    Oke duidelijk. Ja de pdf staat er wel bij als bijlage. Stel ik mail mijzelf een pdf bestand. Als ik mijn mail via de pc open in...
Terug
Bovenaan Onderaan