Laatste bijdragen

• femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Opgelost geluid versterken video.
    ja, kdenlive heb ik, maar die laad het filmpje niet, heel raar. Normaliseren heet dat? De personen praten om de beurt. waar zit dat...
  • femke98
    Omdat het belangrijk is om te horen wat iemand zegt op de filmpjes die ik gemaakt heb (behalve dan mijn stem, want die hoor je...
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp Website verhuizen.
    FTP (het protocol dat Filezilla gebruikt) is inderdaad de meest gangbare keuze om data te up- en down-loaden van een webserver. Er zijn...
  • K
    kalm heeft het onderwerp Website verhuizen geplaatst in Website maken, Programmeren.
    Een website verhuizen moet dat altijd met iets als filezilla? Zijn er gratis alternatieven? Zo ja welke?
  • Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Hallo @OctaFish Nu heb je de invoervakjes wel mooi zwart gemaakt, maar ik had liever gehad dat ik als voorbeeld de inhoud van die...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Toch niet helemaal hetzelfde; ik zit met mijn mobiele apparaten gewoon op,het eigen netwerk. Maar ik gebruik wél QuickConnect om de apps...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Blog met een verhaal + foto's.
    Dank je wel, dan weet ik even genoeg. Ik heb al wel een account en kanaal, dus daar ga ik ze naar uploaden.
  • femke98
    femke98 waardeerde Aar's bericht in het onderwerp Blog met een verhaal + foto's met Leuk Leuk.
    Jazeker, je kan hele lange video's op YouTube uploaden.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Blog met een verhaal + foto's.
    Jazeker, je kan hele lange video's op YouTube uploaden.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Backupsoftware.
    Er zijn er vele. Elk met zijn eigen voor- en nadelen. Hier gebruiken we Veeam Agent Free. Enkel vanwege het feit dat er op de servers...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    @OctaFish .Dat is toch wat ik zeg. Als je toegang van buitenaf wilt is het zeker handig (kan ook via portwoarding). Maar als je die...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Blog met een verhaal + foto's.
    Ik heb nu pagina's aangemaakt met foto's via een plug-in gallery. Nu zit ik nog met video's. Ik heb er een aantal en had via Google...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp HP laptop wil geen Linux installeren.
    Heb je een externe dvd cq. brander? Ik heb nog originele dvd's met Linux MInt 20 en Ubuntu (en 1 zelf gebrand). Zie hier...
  • peter59
    peter59 waardeerde srpchulp's bericht in het onderwerp Backupsoftware met Leuk Leuk.
    Een backup-tool in het Nederlands ben ik nog niet tegen gekomen, maar wellicht dat anderen wel zo een weten? Ik gebruik al jaren die van...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp Backupsoftware.
    Een backup-tool in het Nederlands ben ik nog niet tegen gekomen, maar wellicht dat anderen wel zo een weten? Ik gebruik al jaren die van...
Terug
Bovenaan Onderaan